اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اسدی: تا دیشب مشخص نبود برای تقابل با فولاد به اهواز بیاییم

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم ما وضعیت خیلی بدی دارد و تا دیشب مشخص نبود برای بازی فولاد به اهواز بیاییم.

اسدی: تا دیشب مشخص نبود برای تقابل با فولاد به اهواز بیاییم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرتضی اسدی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد اظهار کرد: عذرخواهی می‌کنم زیرا آقای کمالوند از چند روز پیش بسیار عصبی بود و حتی تا ساعت ۱۱ دیشب هم مشخص نبود به این بازی بیاییم.


وی افزود: تمرین خاصی نتوانسته‌ایم داشته باشیم، آب چند واحد از محل اسکان بازیکنان قطع بود و مشکلات دیگر، اما یک تمرین سبک داشتیم و به اهواز آمدیم.

اسدی گفت: فولاد همواره تیمی با ساختار خوب بوده و امشب قرار است آنالیزی داشته باشیم.

مربی پارس جنوبی با اشاره به عملی نشدن وعده‌های مدیران این باشگاه، بیان کرد: سه چهار ماه است قول‌هایی می‌‌دهند که عملی نمی‌شوند. مشکلات زیادی داریم که وقتی در رسانه‌ها مطرح می‌شود، باورش برای مردم سخت است، اما واقعاً وجود دارد. ما از ابتدای فصل، زمین تمرین خود را در تهران اجاره کردیم و چون پولی به آنها ندادیم، نمی‌توانیم به این زمین برویم.

وی گفت: شش ماه است نتوانسته‌ایم مشکل ویزا و کار بازیکنان خارجی را برطرف کنیم و آنها نمی‌توانند خانواده خود را ببینند. مشکلات ما تعدادشان از دورقمی هم فراتر رفته است. این مشکلات باید یک جا درست شود. ما به خوابگاه‌ها، آژانس‌ها و زمین و زمان بدهکاریم و پنجره نقل‌وانتقالاتی‌مان هم برای نیم‌فصل بسته است.

وی ادامه داد: کمالوند در مسیر اهواز گفت پس از بازی هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان، با باشگاه پارس جنوبی قطع همکاری می‌کند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص علل عدم نتیجه گیری تراکتور، بیان کرد: پنج سال در تراکتور بازی کردم و کاپیتان این تیم بودم. مشکلات این تیم معمولا پیش از نیم‌فصل دوم شروع می‌شود که به خاطر کسب نتایج ضعیف در یکی دو بازی است. تراکتور هواداران پرشوری دارد و انتظارات خیلی بالایی دارند و دوست دارند در تمام بازی‌ها پیروز شوند.

وی ادامه داد: آن‌ها با توجه به هزینه‌ای که کرده‌اند و نفراتی که گرفته‌اند، انتظار مقام دارند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد، فشار دو یا سه جانبه از تماشاگران و باشگاه به تیم وارد می‌شود و بازیکنان، تمرکز لازم را برای بازی ندارند. این دلایل خیلی تأثیرگذار هستند. امیدوارم تراکتور در ادامه بتواند نتایج لازم را بگیرد و حداقل به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسد. هواداران تراکتور مسافتی طولانی برای رسیدن به ورزشگاه می‌پیمایند. لیاقت مردم تبریز بیشتر از این‌هاست.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول