اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رشد ۳۵ درصدی ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس در بهبهان

فرماندار بهبهان با اشاره به نام نویسی 42 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در این شهرستان گفت: تعداد افراد ثبت نامی نسبت به انتخابات دور گذشته 35 درصد رشد داشته است.

رشد ۳۵ درصدی ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس در بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، یوسف زمانی اصل، فرماندار بهبهان بعد از ظهر امروزدر جمع خبرنگاران با تقدیر از دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان از آغاز فرآیند بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی و معتمدین بر اساس ماده ۵۰ قانون انتخابات به مدت 10 روز خبر داد.

 وی افزود: روز ۲۷ آذر ماه بر اساس ماده ۵۱ قانون انتخابات مراتب تایید یا رد صلاحیت به اطلاع داوطلبان رسانده می‌شود. 

فرماندار بهبهان با بیان اینکه 42 نفر داوطلب کاندیداتوری مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری گفت: یک نفر از این افراد از کاندیداتوری انصراف داده و به این ترتیب از بین داوطلبان یک نفر با تحصیلات حوزوی، دو نفر باتحصیلات دکتری، 35 نفر کارشناسی ارشد و 2 نفر نیز با تحصیلات کارشناسی نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما فراهم کردن بستری برای شرکت همه جناح‌های سیاسی در انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است، عنوان کرد: در این دوره 3 نفر خانم و 38 نفر آقا داوطلب کاندیداتوری از حوزه بهبهان و آغاجاری شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول