اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

کشف بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: مرزداران سخت‌کوش عرصه نظم و امنیت در سطح استان بوشهر بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.

کشف بیش از 44 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرزها از موضوعات اساسی است که تا به حال توانسته‌ایم قاچاق‌چیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرزهای این استان باشیم.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای مقابله جدی با کالای قاچاق در عملیات‌های منسجم در یک هفته اخیر مقادیر زیادی کالای قاچاق دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبی، دارو، پتو، پارچه، لوازم یدکی و بیش از 10 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی  با بیان اینکه در جریان این عملیات‌ها تعداد چهار فروند شناور و دو دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است، یادآور شد: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 44 میلیارد و 89 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

رضایی‌نژاد با تقدیر از هوشیاری و اقتدار مرزداران، خاطرنشان کرد: شناخت کافی از حوزه استحفاظی و تسلط مرزبانان بر مأموریت‌های محوله از عوامل موفقیت آن‌ها در مأموریت‌ها بوده که توانسته‌اند با اقدام به موقع، قاچاق‌چیان را زمین‌گیر کرده و سودجویان اقتصادی را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول