اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دستگیری 4 شکارچی غیر مجاز در خدابنده

فرمانده یگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری چهار شکارچی غیر مجاز در شهرستان خدابنده در جریان دو پرونده خبر داد.

دستگیری 4 شکارچی غیر مجاز در خدابنده

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برخورد با متخلفان حوزه محیط زیست به صورت مستمر انجام می‌شود.

فرمانده یگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به دستگیری سه متخلف در جریان گشت و کنترل در اراضی شهر سهرود بیان کرد: این افراد غیر بومی بودند.

وی با اشاره به اینکه صیادان اقدام به زنده‌گیری غیرمجاز سهره طلایی می‌کردند، بیان کرد: این افراد در حین تخلف دستگیر و ادوات صید از آنها کشف و ضبط شد.

قلی‌زاده از کشف هشت قطعه سهره طلایی از صیادان دستگیر شده خبر داد و گفت: سه عدد قفس نگهداری پرنده نیز کشف و ضبط شده است.

فرمانده یگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان همچنین از دستگیری یک متخلف دیگر در شهرستان خدابنده طی هفته گذشته خبر داد و گفت: ماموران در زمان گشت و کنترل یک متخلف را به جرم حمل سلاح غیر و شروع به شکار دستگیر کردند.

وی به کشف یک قبضه اسلحه پنج تیر پران از شکارچی مذکور اشاره کرد و گفت: سه عدد فشنگ ساچمه‌زنی نیز از این شکارچی کشف شده است.

قلی‌زاده با بیان اینکه فرد دستگیر شده بومی شهرستان خدابنده است، افزود: پرونده متخلفان تنظیم و به مراجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول