اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تفاهم‌نامه ناجا و دانشگاه آزاد اسلامی کرج در حوزه پژوهشی

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و فرماندهی انتظامی این استان به امضا رسید.

تفاهم‌نامه ناجا و  دانشگاه آزاد اسلامی کرج در حوزه پژوهشی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و  عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی استان البرز با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد مهم در این استان تأکید کردند.

عباسعلی محمدیان فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: دانشگاه‌ها نهادهای مؤثری در آموزش و تبادل اطلاعات در جامعه بوده و بنابراین وجود دانشگاه‌ها در هر استانی موجب افزایش و بهبود سطح آگاهی‌های مردم و به دنبال آن کاهش مشکلات انتظامی و امنیتی در جامعه می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه نیروی انتظامی از جنس مردم بوده و خدمات و مأموریت‌های آن برای مردم است، گفت: نیروی انتظامی خدمتگزار همه مردم به‌ویژه دانشگاه‌ها می‌داند و افتخار می‌کند که در راستای حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به ارائه خدمات بپردازد.

وی به‌روز بودن و به‌کارگیری علوم روز در همه ارگان‌ها را ناگزیر برشمرد و اظهار کرد: نیروی انتظامی علاوه بر داشتن دانشگاه تخصصی خود از ظرفیت‌های تخصصی دیگر مراکز آموزش عالی نیز در قالب پایان‌نامه‌ها، مقالات، پژوهش‌ها، تحقیقات، همایش‌ها و دیگر موضوعات علمی استفاده می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، با مروری بر ظرفیت‌های این دانشگاه در استان البرز اظهار کرد: این دانشگاه در مسیر بین‌المللی شدن در حال حرکت است و به دلیل تعاملات علمی و فرهنگی که با سایر کشورها دارد، می‌تواند در رفع نیازهای علمی، تحقیقاتی، فرهنگی و صنعتی استان مؤثر باشد.

برهانی‌فر با بیان پاره‌ای از مشکلات موجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در  شهر و استان افزود: این دانشگاه درباره تدابیر تخصصی نیروی انتظامی نیاز به همفکری کارشناسانه دارد و امیدواریم با این تفاهم‌نامه با حل مشکلات دانشگاه، راهکاری برای بسیاری از مشکلات استان و تعامل هرچه بیشتر دانشگاه و نیروی انتظامی باشد.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج آمادگی کامل دارد در همه زمینه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و دانش‌بنیان در کنار نیروی انتظامی به انجام وظایف خود بپردازد و با این ارگان تأثیرگذار منجر به اعتلای اهداف فرهنگی، علمی و عملی در سطح استان البرز و کشور شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول