اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

پروازهای «تهران- تاشکند- تهران» برقرار شد

شرکت هواپیمایی «زاگرس» جمهوری اسلامی ایران امروز 9 دسامبر در مسیر «تهران- تاشکند- تهران» نخستین پرواز خود را انجام داد.

پروازهای «تهران- تاشکند- تهران» برقرار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شرکت «زاگرس ایرلاین» جمهوری اسلامی ایران امروز 9 دسامبر در مسیر «تهران- تاشکند- تهران» نخستین پرواز خودرا انجام داد.

نمایندگان سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاشکند و مقامات کمیته دولتی توسعه گردشگری ازبکستان از این پرواز در فرودگاه تاشکند استقبال کردند.

یک هیأت ایرانی متشکل از تجار و بازرگانان ایرانی و به همراه اعضای هیأت کمیسیون مشترک اقتصادی و بازرگانی ازبکستان و ایران با این پرواز وارد تاشکند شدند.

«هوشنگ صدیق» مدیر عامل شرکت هواپیمایی «زاگرس ایرلاین» پس از ورود به تاشکند گفت: در نتیجه تلاش های مقامات ایران و ازبکستان این پروازها راه اندازی شد. برقراری این پروازها برای توسعه بیش از پیش روابط تهران و تاشکند کمک می کند.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی «زاگرس» افزود: شهرهای تاشکند، سمرقند و بخارا جاذبه های گردشگری دارند که مورد علاقه ایرانیان است و آنها می خواهند به این شهرها مسافرت کنند.

«آتابیک عالم جان اف» رئیس بخش بازایابی کمیته دولتی توسعه گردگری ازبکستان نیز گفت: در حال حاضر تعداد گردشگران ایران به ازبکستان 25 درصد افزایش یافته است.

به گفته وی، امیدواریم راه‌اندازی این پرواز بین تاشکند و تهران به گسترش همکاری های اقتصادی و بازرگانی و گردشگری دو کشور کمک می کند.

شرکت هواپیمایی «زاگرس ایرلاین» پروازهای «تهران- تاشکند- تهران»را روزهای یکشنبه انجام می دهد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول