اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر دوم دولت به سمنان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهوری به این استان اختصاص یافته است.

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر دوم دولت به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نادر مالکی ظهر امروز در نخستین نشست تبیینی، خبری و اطلاع‌رسانی استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال جاری با رقم یک‌هزار و ۹۸۸ هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط تحریم و بودجه استقامتی، این میزان نسبت به دوره قبل با رشد ۱۶ درصدی همراه بوده است. 

وی به رشد ۱۳ درصدی بودجه عمرانی اشاره کرد و افزود: استان سمنان نیز امسال با رشد خوبی در بخش اختصاص اعتبارات مواجه بوده است و از جایگاه ۳۱ جدول استان‌ها در مجموع اعتبارات عمرانی، ملی و هزینه‌ای اکنون در جایگاه ۲۷ قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه این استان در سال جاری به میزان دو برابر اعتبار مصوب از اعتبارات سفر دولت بهره‌مند شده است، بیان کرد: اعتبارت استانی ۲۵۲ میلیارد تومان و اعتبار سفر دولت به این استان ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مالکی تصریح کرد: تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهوری به استان سمنان اختصاص یافته است و بسیاری از پروژه‌هایی که در سفر نخست دولت نیمه‌تمام مانده بود، تقریباً به اتمام رسید.

وی با اشاره به پیوست قانون لایحه بودجه سال ۹۹، اظهار کرد: برای پروژه‌های ملی که عموماً در گذشته اعتبارات اندکی داشتند، در لایحه بودجه سال جاری اعتبار خوبی تعریف شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان خاطرنشان کرد: همچنین برای زندان‌های سمنان و دامغان علاوه بر افزایش حجم پروژه، اعتبارات خوبی لحاظ شده است.

مالکی بیان کرد: پروژه انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای سد فینسک و تعیین ردیف برای فرودگاه و بیمارستان‌ها نیز از جمله مواردی بود که به آن توجه شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۴/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول