اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا احیا شد/ تولید سالانه ۱۲هزار تن کاغذ

کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا با حضور مسؤولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)احیا و بهینه‌سازی شد.این واحد، ظرفیت تولید سالانه ۱۲هزار تن کاغذ را دارد.

کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا احیا شد/ تولید سالانه ۱۲هزار تن کاغذ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، صبح امروز با حضور مسؤولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) احیا و بهینه‌سازی کارخانه تولید کاغذ از زباله در نکا بهره‌برداری شد.

همچنین سه طرح اقتصادی اشتغالزا در جویبار، آمل و بابل توسط ستاد اجرایی فرمان امام با اشتغالزایی برای ۷۵۵ نفر در استان مازندران به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس کارخانه پارس کاغذ نکا در مراسم بهینه‌سازی این کارخانه گفت: این کارخانه به‌دلیل مشکلات اقتصادی دچار مرگ مغزی شده بود، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حمایت و سرمایه‌گذاری خود این مجموعه را دوباره زنده کرد و برای ۲۰۰خانواده شغل ایجاد کرد.

این کارخانه در چندماه اخیر ۷۵۰هزار دلار به کشورهای ترکمنستان و عراق، کاغذ حاصله از بازیافت زباله صادر کرده است این واحد، ظرفیت تولید سالانه ۱۲هزار تن کاغذ را دارد.

انتهای پیام/3141/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول