اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

برنامه ویژه صدا و سیما برای پوشش کنگره شهدا در بوشهر

صدا و سیمای مرکز بوشهر بمناسبت کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر بیش از 22 هزار دقیقه برنامه تولید و پخش می کند.

برنامه ویژه صدا و سیما برای پوشش  کنگره شهدا در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید حسین ناظر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه استانی بوشهر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس اخبار این کنگره بیش از 22 هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی و موسیقیایی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می کند.

رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه‌ای کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهرافزود: از این میزان برنامه، بیش از 13 هزار و هفتصد دقیقه در رادیو، پنج هزار و پانصد دقیقه در تلویزیون، یک‌هزار و 200 دقیقه در خبر و یک‌هزار و 400 دقیقه در فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در ادامه گفت: این برنامه در قالب 1300 عنوان برنامه و در ساختارهای زنده و ضبطی، تامینی، ترکیبی، مستند، نماهنگ، موشن گرافی، سرود و موسیقی و ... انعکاس می یابد.

سید حسین ناظر رئیس کمیته ارتباطات و تولیدات رسانه ای کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیتهای هنری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به جامعه بویژه نسل سوم انقلاب اسلامی گفت: این مرکز با استفاده از هنرمندان استانی 10 قطعه موسیقی با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت تولید کرده است.

وی با اشاره به ساختار تشکیلاتی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر که 25 دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود گفت: نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بوشهر رئیس شورای سیاست‌گذاری، استاندار رئیس ستاد برگزاری، فرمانده سپاه امام صادق (ع) دبیر ستاد کنگره، مسئولان کمیته‌های 21 گانه کار برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول