اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مرکز ایده و نوآوری کمیته امداد فارس راه‌اندازی شد

به مناسبت هفته پژوهش و نوآوری نخستین مرکز حمایت از ایده و طرح‌های خلاق و دانش بنیان مددجویان کمیته امداد استان فارس رونمایی شد.

مرکز ایده و نوآوری کمیته امداد فارس راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ظهرامروز در آیین بهره‌برداری از مرکز ایده و نوآوری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اظهار داشت: نخستین مرکز حمایت از ایده و طرح‌های خلاق و دانش بنیان کمیته امداد امام خمینی(ره) با مشارکت مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان فارس با رویکرد و هدف کاهش مشکلات جامعه هدف رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

محمد بذرافشان افزود: این طرح بر اساس معضل و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، صاحب ایده‌های نو، خلاق و نیز بارش افکار در قالب ایده‌پردازی برای رسیدن به توانمندسازی خانواده‌هایی که دچار آسیب شدند درکوتاه‌ترین زمان اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس خاطرنشان کرد: این نهاد با کمک جهاددانشگاهی برای توسعه و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش به یک فکر مشترک رسیده و با استفاده از ظرفیت‌ها و ایده‌ها تا برای توسعه کشور به ویژه استان فارس گام‌های اساسی برداشته شود.

وی بیان داشت: درتمام دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس باید میزبارش ایده‌ها برای دیده شدن حرف‌ها و نظرات مددجویان باکمک خیران راه‌اندازی شود.

پاسخگویی مدیران به مطالبات نسل‌ جوان ضروری است

رئیس جهاد دانشگاه فارس در ادامه این نشست بیان داشت: در شرایط کنونی توجه مدیران و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی توجه به آینده جوانان است تا  بتوانند از ایده‌ها استفاده مطلوب و سازنده‌ کنند.

مظاهر بابایی اضافه کرد: مدیران باید به عنوان صحنه‌ساز ایده‌ها و خلاقیت‌های جوانان برای رسیدن به خودکفایی در زمینه‌های مختلف، خودباوری پایدار را بر اساس نیاز جامعه، حمایت، عملیاتی و اجرایی کنند.

وی ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی باید برای رسیدن به رشد، ارتقاء و رونق تولید به ویژه در حوزه‌های  اشتغال، نوآوری و رفع بیکاری گام بردارند تا بتوان حداقل بخشی از مشکل جامعه را از طریق اجرای طرح ایده و نوآوری کاهش دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول