اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صدور ۱۰۱ گواهینامه ایمنی استاندارد آسانسور در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از صدور ۱۰۱ گواهینامه ایمنی استاندارد در استان خبر داد.

صدور ۱۰۱ گواهینامه ایمنی استاندارد آسانسور در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی گفت: از ابتدای سال 97 تا آذر ماه سال 98 تعداد 101 گواهینامه تایید ایمنی و کیفیت آسانسور توسط شرکت تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبار یک‌ساله گواهینامه ایمنی و کیفیت آسانسور، خاطرنشان کرد: آسانسور دستگاهی است که به‌صورت دینامیک در حال کار کردن است بنا بر این هرسال باید بازرسی و معاینه فنی شود و گواهینامه تائید ایمنی و کیفیت بگیرند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ایمنی کاربران آسانسورها و ارتقای کیفیت آنها، کارفرمایان و متقاضیان نصب آسانسور در هنگام انعقاد قرارداد با شرکت‌های نصاب آسانسور از دارا بودن پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور شرکت مذکور از سازمان صنعت، معدن و تجارت اطمینان حاصل کنند و در صورت نارضایتی از کیفیت، عملکرد و یا ایمنی آسانسورهای نصب‌شده پس از صدور تائید این اداره کل، مراتب را به‌صورت مکتوب به اداره کل استاندارد استان اعلام کنند.

وی ضمن تاکید بر فرهنگسازی در این زمینه به شهروندان توصیه کرد: مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور موظف هستند برای اطمینان از ایمنی آسانسورها با شرکت‌های نصاب در خصوص سرویس و نگهداری مستمر آسانسورهای خود همکاری داشته باشند و در غیر این صورت مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده خود آنان خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول