اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده ناجا: بنزین همان تأثیری را که در جامعه داشته بر پلیس هم داشته است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بنزین همان تأثیری را که در جامعه داشته، بر پلیس هم داشته است؛ ما دنبال این هستیم که این خلأ را رفع کنیم.

فرمانده ناجا: بنزین همان تأثیری را که در جامعه داشته بر پلیس هم داشته است

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه رزمایش زمستانی پلیس راهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس در خصوص تأثیر سهمیه‌بندی بنزین در مأموریت‌های پلیس اظهار داشت: بنزین همان تأثیری را که در جامعه داشته بر ما هم داشته است؛ پلیس هم به دنبال این است که این خلأ را حل کند. 

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به تجهیز پلیس راه و مجموعه ناجا اشاره و تصریح کرد: پلیس راه و مجموعه ناجا باید از بهترین خودروها برای امدادرسانی و اجرای مأموریت‌ها استفاده کند. البته اولویت ما خودروهای داخلی است و ورود خودروهای خارجی با مجوز ستادکل و وزارت دفاع است.

وی ادامه داد: پلیس درصدد است تا ناوگان خودرویی و تجهیزات خود را از بهترین تجهیزات و به روزترین آنها داشته باشد تا خدمت‌رسانی به مردم هر چه سریع‌تر و با دقت بیشتری انجام شود. 

وی در خصوص دوربین‌های نظارتی گفت: پلیس توافقنامه‌ای با وزیر راه داشته و امیدواریم طبق زمانبندی بقیه دوربین‌ها تا نوروز امسال تأمین شود. 

فرمانده نیروی انتظامی به اجرای رزمایش طرح ترافیکی زمستان 98 با مشارکت همه دستگاه‌های ذیربط و همت پلیس راهور ناجا پرداخت و اظهار داشت: اجرای این رزمایش برای آمادگی بیشتر در ارائه خدمت در زمستان به هم‌وطنان است؛ محل‌هایی که احتمال بارندگی و برف در آن بیشتر شناسایی شده و ان‌شاءالله حضور خوب مأموران و دستگاه‌های امدادرسان را شاهد خواهیم بود. 

سردار اشتری گفت: پلیس راهور با عزم و اراده در اقصی‌نقاط کشور اقدامات شایسته و خوبی را به مرحله اجرا گذاشته و امیدواریم این اقدامات در کاهش تصادفات و جانباختگان تأثیر بسزایی داشته باشد. 

وی تصریح کرد: هر ساله باافزایش تعداد خودرو و تعداد سفرها مواجهیم، امسال 2.5 درصد افزایش تردد نیز ثبت شده است ولی بحمدالله کاهش تصادفات و کاهش جانباختگان را داشته‌ایم و باید این مسیر را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تجهیزات طی کرده تا شاهد کاهش حوادث باشیم. 

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص تعامل ناجا با دیگر دستگاه‌های امدادی اظهار داشت: با دستگاه‌های امدادی از جمله هلال‌احمر، اورژانس و امداد و نجات و... تعامل خوبی داشته‌ایم و ان‌شاءالله با عزم و همت دوستان فاصله و نواقص مرتفع شود؛ در مجموع همه دستگاه‌ها نهایت همکاری را داشته‌اند، اما بعضی استانها و در برخی مسیرها شاهد کم‌کاری بودیم که به مسؤولان مربوطه اطلاع دادیم. 

وی در خصوص بودجه ناجا اعلام کرد: نیاز واقعی ما تصویب نشده و در حال رایزنی و گفت‌و گو با دولت و مجلس هستیم؛ ان‌شاءالله کمک کنند تا بخشی از مشکل ما مرتفع شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول