اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نماینده مردم باید پاکدست، متدین و به فکر همه مردم باشد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در انتخابات باید به کسی رای داد که متدین‌تر، پاک دست‌تر، انقلابی‌تر و مردمی‌تر باشد و بین طرفدارانش و کسانی که به او رای نداده‌اند هیچ فرق و تفاوتی قائل نشود.

نماینده مردم باید پاکدست، متدین و به فکر همه مردم باشد

سردار مرتضی کشکولی روز چهارشنبه در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در پلدختر اظهار داشت:کسی که به  نمایندگی مردم به مجلس می‌رود نباید تنها برای خود، خانواده، فامیل و یا طرفداران خودش کار کند.

وی افزود: نماینده باید کسی باشد که دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم و برای همه مردم کار کند و بین طرفدارانش و کسانی که به او رای نداده‌اند هیچ فرق و تفاوتی قائل نشود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: کاندیدا باید کسی باشد که برای مردم قیافه نگیرد، بلکه باید خاکسار و نوکر آنان باشد و کف پای مردم را روی چشم خود بگذارد.

وی افزود: جامعه ما اکنون گرفتار این موضوع است که هر جناح و شخصی که رای می‌آورد در طول چهارسال در مجلس به نوعی تنها طرفدارانش متنعم می‌شوند و نسبت به مابقی مردم بی‌اعتنا می‌شود که این امر یک خطای دینی، انقلابی، قانونی و عرفی است و چنین نماینده‌ای انقلابی نیست.

کشکولی یادآورشد: نماینده مردم باید پاک دست، شجاع، انقلابی، ولایی، متدین و دین‌دار باشد که البته همه دین‌دار هستند اما باید به کسی رای داد که متدین‌تر، پاک دست‌تر، انقلابی‌تر و مردمی‌تر باشد.

وی افزود: هر کاندیدایی در انتخابات مجلس رای بیاورد، مورد احترام همه بوده و اصل رای مردم است. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مجریان انتخابات، نهادها، دستگاه‌ها و مسوولان باید در نهایت بی طرفی از رای مردم صیانت کنند تا حتی یک رای که حق‌الناس است جابجا نشود.

وی بر ضرورت حفظ اعتماد مردم در صیانت از رای تاکید کرد و افزود: آنچه اهمیت دارد صیانت از رای مردم و حفظ اعتماد مردم است که نظام به مردم نیاز دارد و این که چه کسی نماینده باشد، فرقی ندارد، بلکه نباید مردم به‌واسطه بی‌کفایتی نسبت به نظام بدبین شوند و حفظ این امر مهم کار مجریان با کفایت است.

کشکولی یادآورشد: هیچ دستگاهی حق ندارد له یا علیه کاندیدا یا جناحی خاص طرفداری و تبلیغ کند بلکه مردم باید در عین احساس امنیت کامل رای خود را به صندوق انداخته و کاندیدای خود را انتخاب کنند و کاندیدا نیز خود باید تلاش کند دل و رای مردم را بدست آورد.

 وی تأکید کرد: وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها صیانت از خواسته و رای مردم است و نباید به نیابت از مردم پیش‌داوری کنند که چه کسی به نفع مردم است که این از نظر شرع و قانون حق مردم بوده و به هیچ مسئول، دستگاه و نهادی ربطی ندارد بلکه هر کس در هر لباسی نماینده خود را انتخاب و رای خود را به صندوق می‌اندازد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سپاه هیچ گونه دخالتی در انتخاب نماینده توسط مردم ندارد و تنها معیارها را به گونه‌ای که کسی برداشت نکند له یا علیه یک جناح، تفکر، گرایش یا کاندیدا باشد، بیان و از آن دفاع می‌کند.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: همه باید با هر سلیقه و نگاهی پای صندوق‌های رای با مشارکت‌ حداکثری حاضر شوند.

کشکولی یادآورشد: انتخابات باید در عین حفظ امنیت کشور، تقویت و امنیت اخلاقی مردم با ارتقا اتحاد و برادری‌ها باشد، نه این که دشمنی‌ها اضافه شود.

وی افزود: کاندیداها باید در عین رقابت با هم رفاقت و دوستی داشته باشند و هر چه می‌توانند رقابت داشته، اما حق ندارند همدیگر را تخریب و یا به هم توهین کنند و خواهر و برادر را به جان هم بیاندازند بلکه هر کس به هر که می‌خواهد رای بدهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با توجه به این که دنیا چشم به‌ انتخابات اسفندماه در ایران دوخته و این انتخابات پیام‌های زیادی دارد، مشارکت حداکثری از اهمیت زیادی برخوردار است.

کشکولی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با تحریم‌ها حضور مردم را در انتخابات در جهت تضعیف نظام و کمرنگ کردن آن ترغیب کند از این رو باید مردم باهوشیاری در راستای خنثی کردن توطئه‌های رنگارنگ دشمن در انتخابات اسفندماه حضور حداکثری داشته باشند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول