اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بیستمین نمایشگاه فناوری و فن‎بازار گلستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان گفت: بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‎بازار گلستان که از 17 آذرماه در گرگان افتتاح شده بود امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

بیستمین نمایشگاه فناوری و فن‎بازار گلستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی غفاری عصر امروز در آیین اختتامیه نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‎بازار استان گلستان اظهار کرد: حدود 14 کارگاه و 10 پنل تخصصی مرتبط با معضلات و مشکلات استان گلستان در بیستمین نمایشگاه پژوهش گلستان برگزار شد و خوشبختانه با استقبال خوب شرکت‎کنندگان همراه بوده است.

*برگزاری رویداد فرش فناوری در نمایشگاه فناوری گلستان

وی  از انعقاد تفاهم‎نامه‎های متعدد بین دانشگاه‎ها و دستگاه‎های اجرایی خبر داد و افزود: رویداد فرش فناوری از دیگر برنامه‎هایی بود که برای نخستین بار در نمایشگاه پژوهش و فناوری گلستان برگزار شد که در این رویداد فناوران و ایده‎پردازان طرح‎ها و برنامه‎های خود را ارائه می‎کردند و رسانه‎ها آن را پوشش می دادند.

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان با بیان اینکه بهترین برنامه در نمایشگاه پژوهش و فناوری امسال رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنایع بود، بیان کرد: در این برنامه صنایع مشکلات و معضلات خود را مطرح کردند و پژوهشگران این موارد را شنیدند و امیدواریم منجر به تفاهم‎نامه و عقد قرارداد شود.

غفاری با بیان اینکه تورهای فناوری از دیگر برنامه‎های ما در بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری گلستان بود، اذعان کرد: جلسات شوری پژوهشی دستگاه‎ها از دیگر اتفاقات خوبی بود که در نمایشگاه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی مدارس در گلستان بین روزهای مختلف حدود 800 نفر بازدید داشتند، گفت: خوشبختانه امسال بازدید از نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار گلستان بسیار مناسب بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم غرفه و تعداد فناوری‌ها در دانشگاه منابع طبیعی و پارک علم و فناوری زیاد بود دانشگاه گلستان، دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی و پارک علم و فناوری گلستان داوطلبانه از دایره رقابت خارج شدند.

گفتنی است بیستمین نمایشگاه «پژوهش، فناوری و فن‎بازار» استان گلستان از تاریخ 17 آذرماه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برپا شد و امروز (20 آذر) با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در  اختتامیه نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان، صنایع خلاق استان گلستان معرفی شدند و اداره‌کل  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان به عنوان برگزیده در بخش صنایع خلاق مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین در بخش مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان گلستان نیز دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم و تحقیقات کشاورزی گرگان به عنوان غرفه‌های برگزیده بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار گلستان معرفی شدند.

همچنین از بین دستگاه‌های اجرایی از اداره‌کل کمیته امداد گلستان، آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای استان به عنوان غرفه‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول