اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

رقابت تولیدات فرهنگی ـ هنری بسیجیان در جشنواره «مدرسه عشق»

جشنواره «مدرسه عشق» تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب و ابتکارات بسیجیان را در ۸ بخش و ۴۴ قالب فرهنگی هنری به رقابت می‌گذارد.

رقابت تولیدات فرهنگی ـ هنری بسیجیان در جشنواره «مدرسه عشق»

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر روابط عمومی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج در خصوص فراخوان ششمین جشنواره «مدرسه عشق» گفت: این جشنواره سالانه برای شناخت و رصد ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و تولیدی بسیجیان پایگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود که ایجاد شور و نشاط در نقش‌آفرینی تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت ‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج بخشی از اهداف این جشنواره است.

مصطفی زیبایی‌نژاد در ادامه افزود: این جشنواره در ۸ بخش و ۴۴ قالب فرهنگی هنری برنامه ریزی شده و فراخوان آن از شهریور ماه سال جاری به پایگاه‌ها و بسیجیان سراسر کشور اعلام شده است.

بخش‌های جشنواره شامل هنرهای تصویری، هنرهای تجسمی، نشر دیجیتال و مکتوب، حوزه سرود و موسیقی، پویانمایی (پویاگران انقلاب)، حوزه اجرا (اجراهای پاتوقی)، حوزه شعر و ادبیات و بخش ویژه (فعال‌ترین پایگاه‌ها) است.

وی گفت: به تناسب اهمیت بخش‌ها به نفرات اول تا سوم برگزیده این جشنواره جوایزی از مبلغ ۵ تا ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد و همچنین برخی آثار استانی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت madreseheshgh.ir و نشانی پستی تهران، خیابان طالقانی، کوچه ۱۰ خرداد، قبل از لانه جاسوسی و یا کدپستی ۱۵۸۳۹۱۸۱۳۳ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول