اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

مراسم تشییع پیکر آیت الله اعلمی اشتهاردی برگزار شد

پیکر آیت الله ابوالحسن اعلمی پدر شهیدان محمد باقر و مهدی و پدر خانم شهید علیرضا قدمی صبح امروز از مقابل منزلش تا مسجد امام محمدباقر(ع) که آیت الله اشتهاردی امام جماعت آن را در زمان حیات بر عهده داشت، روی دستان مردم و خانواده اش تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر آیت الله اعلمی اشتهاردی برگزار شد

به گزارش گروه حماسه ومقاومت خبرگزاری فارس، پیکر آیت الله ابوالحسن اعلمی اشتهاردی پدر شهیدان محمد باقر و مهدی و پدر خانم شهید علیرضا قدمی صبح امروز از مقابل منزلش تا مسجد امام محمدباقر(ع) که آیت الله اشتهاردی امام جماعت آن را در زمان حیات بر عهده داشته، روی دستان مردم و خانواده اش تشییع شد.

پیکر آیت الله اعلمی دقایقی به داخل مسجد امام محمد باقر(ع) انتقال یافت و عزاداران به ذکر مصیبت اهل بیت پرداختند.گفتنی است قرار است بنا به وصیت آیت الله اعلمی پیکر وی در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شود.

بنا بر این گزارش،‌ وی از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی(ره) و امام خمینی(ره) بود که رهبر انقلاب نیز در سال 94 به منزل آنها رفته بودند و در این دیدار گفته بودند: «من بدون تعارف، نشستن پهلوی والدین شهدا و روی فرش آنها و زیر سقف آنها را برای خود سعادت می‌دانم، برای خود مفید می‌دانم. ما از شماها کسب روحیه و معنویت می‌کنیم، الحمدلله رب العالمین.»

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول