اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جمهوری اسلامی ایران سالم و بالنده است و به خودباوری رسیده است

امام‌جمعه ورامین گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال داریم و هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد و بدون مشکل نیست، نظام سالم و بالنده است به استقلال و خودباوری رسیده است.

جمهوری اسلامی ایران سالم و بالنده است و به خودباوری رسیده است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت‌الاسلام تقی زاده نماینده رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به‌اتفاق حجت‌الاسلام سیاح رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران از آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی باسابقه‌ترین امام‌جمعه کشور و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آیت‌الله محمودی گلپایگانی ضمن تشکر از حجت‌الاسلام حاجی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، طی سخنانی با بیان اینکه خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی نعمت را بر ما تمام کرده است، گفت: همه باید سعی کنیم به وظایف خود در این نظام به نحو احسن عمل کنیم.

باسابقه‌ترین امام‌جمعه کشور، سپس خدمت به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی دانست و افزود: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آن‌ها پشت سر امام (ره) به پیروزی رسید و لذا این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید هرچه در توان داریم برای رضایت مردم که سبب رضایت الهی نیز می‌شود، گام برداریم.

آیت‌الله محمودی با مقایسه اوضاع کنونی کشور بازمان طاغوت و نیز اوضاع فعلی کشورهای همسایه، گفت: در زمان طاغوت کشور ما سیاست و اقتصاد و هیچ‌چیز از خود نداشت و به‌طور کامل وابسته به کشورهای مستکبر دنیا بود.

امام‌جمعه شهرستان ورامین یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال داریم و هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد، بدون مشکل نیست، ولی نظام سالم و بالنده است و استقلال و خودباوری داریم.

بر اساس این گزارش، نماینده رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از زحمات ۴۰ ساله آیت‌الله محمودی در شهرستان ورامین به‌عنوان امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ی۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول