اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح طرح گردشگری روستای دیل گچساران با اعتبار 50 میلیارد

با حضور مسوولان پروژه گردشگری روستای دیل گچساران با اعتباری به مبلغ ۵۰میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح گردشگری روستای دیل گچساران با اعتبار 50 میلیارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز با حضور معاونت روستایی ومسکن کشور و معاون بازسازی بنیاد مسکن، نماینده گچساران  و دیگر مسوولان پروژه طرح گردشگری روستای دیل گچساران افتتاح شد.

در این آیین حسین جنتی‌پور با بیان اینکه پروژه گردشگری روستای دیل گچساران با اعتباری به مبلغ ۵۰میلیارد ریال  احداث و به بهره برداری رسیده است ،اظهار کرد: از این میزان اعتبار 18 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی این روستا اجرا  و مابقی از محل اعتبارات گردشگری،ملی، استانی و قیر رایگان بوده است.

 وی ادامه داد: در این طرح احداث جدول، بیس و آسفالت، سنگ فرش ، جداره سازی، تاسیسات، پل معلق و رواق انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تا کنون در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و100 پروژه طرح هادی در  ۴۵۰روستای استان  اجرا شده است.

جنتی‌پور ادامه داد: پروژه گردشگری روستای دیل یکی از پروژه‌های مهم است کهاز سوی  دفتر مرکزی بنیاد مسکن این طرح را  پیگیری و طرح در بنیاد مسکن کشور تصویب شده است.

 وی با بیان اینکه روستای دیل یکی از قطب‌های گردشگری در این شهرستان به شمار می‌رود، گفت:   انتظار می‌رود یک برنامه چشم انداز پنج ساله برای این روستا تدوین شود.

جنتی‌پور با بیان اینکه  در این روستا می‌توان بوم‌گردی را برای اشتغال و رونق گردشگری  ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: با برنامه چشم انداز در آینده شاهد اشتغال جوانان در این روستاها خواهیم بود.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول