اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

زمینه آشنایی جوانان با آموزه‌های اسلامی فراهم شود جوانان محور موفقیت‌ هستند

خطیب نماز جمعه سنندج گفت: جوانان محور حرکت جامعه اسلامی برای رسیدن به موفقیت‌های روزافزون هستند لذا باید زمینه آشنایی هرچه بیشتر آنان با آموزه‌های اسلامی را فراهم کنیم.

زمینه آشنایی جوانان با آموزه‌های اسلامی فراهم شود جوانان محور موفقیت‌ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج, ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: خداوند متعال در آیات متعدد قرآنی بر یادآوری نعمت‌های الهی توسط مسلمانان تاکید داشته است و باید همواره قدردان این نعمت‌ها باشیم.
وی افزود: خداوند متعال با فرستادن آیین اسلام بر همه بشریت نعمتی بزرگ را ارزانی داشته که پیروان این آیین مترقی در سایه آموزه‌های اسلامی به پیشرفت و عزت دست پیدا کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه اظهار داشت: اسلام دین اخوت و همدلی است و انتظار داریم همه پیروان این آیین مترقی با اطاعت از دستورات الهی و سیره نبوی به سوی سعادت دنیا و آخرت گام بردارند.

ماموستا خدایی افزود: اسلام دین خیر و برکت است و مسلمانان باید برکات این دین را در زندگی خویش جاری نمایند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر انس با قرآن و آموزه‌های قرآنی به عنوان ویژگی یک فرد مومن یاد کرد و گفت: انس با قرآن امری لازم و واجب برای همه مسلمین است.

وی بر توجه ویژه مسلمانان به تاریخ اسلام و سیره رسول الله(ص) تاکید کرد و گفت: جوانان محور حرکت در جامعه اسلامی هستند و باید زمینه آشنایی جوانان با آموزه‌های اسلامی را بیش از پیش فراهم کنیم و آنان برای حضور گسترده در مساجد ترغیب نماییم.

ماموستا خدایی در پایان سخنان خود از جامعه روحانیت و اقشار مختلف مردم سنندج برای حمایت از وی در سنگر نماز جمعه تقدیر کرد و از همه نمازگزاران حلالیت طلبید.

گفتنی است؛ ماموستا خدایی امام جمعه سابق سنندج طی هفته گذشته با حکم نماینده ولی فقیه به عنوان امام جمعه بانه معرفی شد.
انتهای پیام/76/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول