اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عفو زندانیان پشیمان نشان از رأفت جمهوری اسلامی است

خطیب جمعه خلیل آباد با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر خانواده‌هایی بودند که از حضور فرزندان خود در این اغتشاشات آگاه نبودند و دولت جمهوری اسلامی سعی می کند که با رأفت با آنها برخورد کند، گفت: جمهوری اسلامی با عفو زندانیان نشان می‌دهد که علی‌رغم قاطعیت در برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر، ولی اصرار بر زندانی شدن افراد پشیمان ندارد.

عفو زندانیان پشیمان نشان از رأفت جمهوری اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری درباره برخورد با اشرار حوادث اخیر، اظهار داشت: مقام معظم رهبری دستور دادند که هر چه سریعتر نسبت به برخورد با عاملان اغتشاشات اخیر اقدام شود.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی هر زمان که احساس کند که در این افراد تغییر حاصل شده آنها را مورد عفو و رأفت اسلامی قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: افرادی که با شرارت علیه اموال مردم عمل می‌کنند با افرادی که در این اغتشاشات آسیب دیده‌اند متفاوت هستند.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌هایی بودند از حضور فرزندان خود در این اغتشاشات آگاه نبودند و جمهوری اسلامی سعی می‌کند که با رأفت با آنها برخورد کند،  تصریح کرد: ۸۵ درصد افرادی که در این حوادث کشته شدند افرادی بودند که اصلاً در صحنه نبودند.

خطیب جمعه خلیل آباد همچنین در ادامه اذعان کرد: جمهوری اسلامی با عفو زندانیان نشان می‌دهد که علی‌رغم قاطعیت در برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر، ولی اصرار بر زندانی شدن این افراد ندارد و هر زمان که تغییری در آنها حاصل شود مورد عفو قرار می گیرند.

ناهیدی با بیان اینکه این روزها سالگرد حمله به منزل شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه است، عنوان کرد: این روزها مصلح مجاهد و غیور شیخ زکزاکی در کمال غربت در حالی که ده‌ها ترکش در بدن دارد به جای ادامه درمان دوباره به زندان منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه جرم شیخ زکزاکی و همسر و همراهان او، چیزی جز شیعه بودن و دفاع از مکتب اهل بیت نیست، تشریح کرد: آمریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابیت از طریق دولت نیجریه عامل حمله به خانه شیخ زکزاکی هستند.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه شیخ زکزاکی بعد از دیدار با حضرت امام (ره) در سال ۵۷ شیعه شد و در نیجریه افراد زیادی را شیعه کرد و این نشان از تاثیرگذاری یک عالم است، بیان کرد: از دولت جمهوری اسلامی انتظار داریم که برای آزادی شیخ زکزاکی و ادامه روند درمان تلاش بیشتری را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه مهم نیست که انسان تا چه اندازه عمر کند بلکه مهم این است که در عمر خود تا چه اندازه مثمر ثمر بوده است، تاکید کرد: عمر باید با برکت، سودمند و اثرگذار در راه الهی و برنامه ریزی شده و هدفمند باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول