اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دوران نمایندگی افراد مانند دوران کاندیداتوری آنان است

خطیب جمعه تالش با تأکید براینکه هر فرد همان‌طور نمایندگی می‌کند که کاندیداتوری کند، گفت: زدوبند و فریب اگر در ایام کاندیداتوری باشد تا پایان نمایندگی امتداد دارد.

دوران نمایندگی افراد مانند دوران کاندیداتوری آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدامین نقدی امام‌جمعه تالش در خطبه‌های نماز جمعه تالش در مصلای این شهر با اشاره به پایان زمان ثبت نامی انتخاباتی کاندیداهای مجلس اظهار کرد: مردم  با دقت ببینند که کاندیداها در تعاملات قبلی و ایام کاندیداتوری چطور هستند و با توجه به رفتار قبلی و کنونی؛ افرادی توانمند، صادق، مؤمن، متعهد و دلسوز را انتخاب کنند.

وی با تأکید بر اینکه هر فرد همان‌طور نمایندگی خواهد کرد که کاندیداتوری می‌کند، گفت: زدوبند و فریب این ایام تا پایان نمایندگی یک فرد نیز  امتداد خواهد داشت

خطیب جمعه تالش با بیان هیئت اجرایی و هیئت نظارت امین مردم و انقلاب هستند، افزود: اعضای هر دو هیئت در عین رعایت انصاف و عدالت افراد شایسته را تأیید و به افراد ناتوان و غیرم تعهد به انقلاب فرصت حضور ندهند.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب درباره وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: اگر حوزه و دانشگاه به‌خوبی به وظایفشان عمل کنند، دین و دنیای جامعه به کمال خواهد رسید.

نقدی با تأکید بر اینکه مسؤولین به این وعده‌های دروغین اعتماد نکنند، افزود: آمریکا در آستانه گام پنجم کاهش تعهدات برجامی ایران، چند کشور اروپایی را مأمور کرده تا در نشستی در ویَن به ایران وعده‌های سرِخرمن بدهند، پس دشمن از مقاومت و اقدام انقلابی و شجاعانه هراس دارد و از عقب‌نشینی سوءاستفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول