اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ملاقات رئیس پارامونت با پاپ فرانسیس/ معضل سوءاستفاده جنسی از کودکان محور مذاکرات

رئیس کمپانی پارامونت دیروز به همراه مدیران گوگل، اپل و فیس بوک در واتیکان به دیدار پاپ فرانسیس رفتند تا در مورد امنیت دنیای مجازی برای کودکان تبادل نظر کنند.

ملاقات رئیس پارامونت با پاپ فرانسیس/ معضل سوءاستفاده جنسی از کودکان محور مذاکرات

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «جیم جیانوپولوس» رئیس کمپانی بزرگ فیلمسازی پارامونت روز گذشته در واتیکان به مدیران گوگل، اپل و فیس بوک ملحق شد تا در مورد چگونگی محافظت از کودکان در برابر رسانه زیان‌آور و ارتقاء و طرح « ترویج کرامت کودکان در دنیای دیجیتال» با «پاپ فرانیس» رهبر کاتولیک‌های جهان به بحث و تبادل نظر بپردازند.

رئیس ۶۸ ساله پارامونت دیروز چهاردهم نوامبر(۲۳ آذرماه۹۸) در واتیکان با «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان دیدار کرد.

جیانوپولوس به عنوان تنها نماینده هالیوود در کنفرانسی با عنوان «ترویج کرامت کودکان در دنیای دیجیتال» سخنرانی خود را برای حضار حدود ۸۰ نفر در آکادمی علوم کلیسایی برگزار کرد.

در این جلسه، روسای دولت‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، رهبران مذهبی، فعالان اجتماعی و مدیران فناوری از کمپانی‌های اپل، گوگل، فیس بوک و دیگران حضور داشتند.

این رویداد دو روزه با محوریت چگونگی مبارزه با معضل پورنوگرافی کودکان و محدود کردن دسترسی به مطالب نامناسب برگزار شد.

سخنان جیانوپولوس که خود کاتولیک نیست، روی معیارهایی که استودیوهای فیلم‌سازی از جنبه تاریخی برای محافظت از کودکان در برابر محتواهای مُضر استفاده کرده‌اند، متمرکز بود.

در حال حاضر «فیس‌بوک» طرحی برای گسترش ابزارهای رمزگذاری خود برای برنامه‌ها و اپلیکِیشن‌هایی مانند Facebook Messenger(پیام‌رسان فیس‌بوک) در نظر گرفته است که این نگرانی اعضای کنگره و سایر دولت‌های خارجی را برانگیخته است که افزایش جنبه‌های امنیتی می‌تواند باعث شود شناسایی و متوقف کردن کودک آزاری سخت‌تر شود.

بخش آخر این نشست که در مقر «پاپ اعظم واتیکان» برگزار شد به موضوع حقوق کودکان اختصاص داشت و «پاپ فرانسیس» در این بخش به شدت از کمپانی‌های تولید فناوری انتقاد کرد گفت: «نباید حقوق خردسالان و جامعه قربانی سودآوری شود.» 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول