اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پیام نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته قرآن و عترت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز و آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان پیامی صادر کرد.

پیام نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز و آغاز سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمهدی قریشی بدین شرح است:

قرآن نور است و حقیقتاً انس با قرآن است که دل و روح و جانها را را نورانی می سازد و به برکت قرائت و کلام الهی و انس با فرمایشات حضرات معصومین(ع) می‌توان از ظلمات نجات یافت و قلب و روح خویش را از آلودگیها و ناپاکیها زدود.

 فرزندان عزیزم اینک که در عنفوان جوانی توفیق مجالست و مؤانست با کلام نورانی خداوند سبحان، تفکر و تعمق در خطبه ها و آموزه های بلند نهج البلاغه و دعاهای روح بخش صحیفه سجادیه، زمزمه جملات پرشکوه اذان روزی شما گشته و با آشنایی با سیره زندگی ائمه اطهار(ع) و مدح آن بزرگواران به سینه های خود صفا و به ذهن و ضمیرتان نورانیت آسمانی بخشیده اید. باید همواره سپاسگزار درگاه احدیت بود.

توصیه من به شما دانش آموزان عزیز و فرداسازان ایران اسلامی جز این نمی تواند باشد که همواره در تمامی لحظات زندگی علاوه بر انس و الفت با کلام الهی و زندگی ائمه بزرگوار باید تلاش داشته باشید که رهنمودهای اسلام عزیز و پیامبر پاکیها حضرت محمد(ص) و پیشوایان دینی را چراغ راه زندگی قرار داده و با انجام فرایض و تکالیف دینی سمت و سوی زندگی خویش را به سوی نجات و رستگاری ترسیم کنید.

بر خود فرض می دانم از زحمات همه عزیزان آموزش و پرورش استان که با تلاش خود زمینه رشد و تعالی تربیتی و شخصیتی شما دانش آموزان عزیز را فراهم ساخته و با انجام برنامه های متنوع تربیتی و فرهنگی نشاط و بالندگی معنوی نسل نوجوان را توسعه می بخشند تقدیر و تشکر کنم، امید که عنایت و رحمت الهی قرین لحظات همه ما در انجام مأموریتها و مسئولیت هایمان باشد

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول