اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز جانمایی موکب‌های نیمه شعبان در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از آغاز جانمایی موکب‌های نیمه شعبان در مبادی و مسیرهای منتهی به‌ این مکان مقدس خبر داد.

آغاز جانمایی موکب‌های نیمه شعبان در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران

ابراهیم صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز برنامه‌ریزی برای استقبال از زائران نیمه شعبان شهر قم و مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: با توجه به اینکه خدمات مسجد مقدس جمکران متناظر با حضور زائرین است و ایام نیمه شعبان عاشقان و ارادتمندان حضرت ولی‌عصر(عج) از اقصی نقاط ایران و جهان به این مکان مقدس مشرف می‌شوند پیگیر طرح خدمت‌رسانی به زائران در خیابان‌ها و مبادی ورودی به سمت مسجد مقدس جمکران هستیم.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته تعداد زیادی از ارادتمندان و عاشقان امام زمان (عج) موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی را در بلوار پیامبر اعظم (ص) برپا می‌کردند تا از زائران در این بلوار پذیرایی کنند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ‌بر یک‌میلیون پذیرایی اعم از غذای گرم تا چای و شربت و دم‌نوش در موکب‌های مردمی برپاشده در بلوار پیامبر اعظم (ص) توزیع شد، ابراز کرد: یکی از مواردی که مغفول مانده بود دیگر مبادی و خیابان‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران مانند خیابان ظهور، بلوار انتظار و محوطه بیرونی مسجد مقدس جمکران بود که امسال با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری قم و ستاد مردمی اجتماعات مهدوی که متولی انتظام بخشی و استقرار موکب‌ها در ایام نیمه شعبان هستند مقرر شد در این محوطه‌ها نیز برای موکب‌ها جانمایی شود.

صدوقی بابیان اینکه امیدواریم با این برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خدمات بهتری را به زائران نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: موکب داران از سراسر کشور که علاقه‌مند حضور در شهر مقدس قم و خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران هستند می‌توانند با هماهنگی ستاد مردمی اجتماعات مردمی در این حرکت بزرگ سهیم شوند و به ما در برگزاری جشنی باشکوه‌تر یاری برسانند.

انتهای پیام/78009*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول