اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کاندیداهای نمایندگی مجلس از دادن وعده‌های غیرعملی به مردم بپرهیزند

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس متناسب با سطح اختیار مجلس به مردم وعده دهند و از دادن وعده‌های الکی و غیرعملی بپرهیزند.

کاندیداهای نمایندگی مجلس از دادن وعده‌های غیرعملی به مردم بپرهیزند

ماموستا هاشم نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعلام آمادگی کاندیداهای شرکت کننده در این عرصه رقابتی، از مردم خواست که در انتخاب نماینده موردنظر خود دقت نظر کافی را داشته باشند و تحت تاثیر شعارها و جریانات حزب‌گرایی و تعصب قومی و مذهبی قرار نگیرند.

وی افزود: مردم باید با بصیرت سیاسی بالا افراد واجد شرایط و دارای صلاحیت نمایندگی را انتخاب کنند تا بتوانند از حق و حقوق آنان دفاع کنند. 

وی همچنین خطاب به کاندیداهای شرکت‌کننده عنوان کرد: اگر توانایی دفاع از حق مردم و برطرف کردن مشکلات مردم را در خود می‌بیند پا به عرصه انتخابات بگذارند و به دنبال منافع شخصی و کسب شهرت و مقام نباشند.

خطیب جمعه اهل سنت قروه خاطرنشان کرد: کاندیدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی متناسب با جایگاه و سطح اختیار مجلس به مردم وعده دهند و از دادن وعده‌های الکی و دروغین بپرهیزند. 

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول