اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل لجستیک توسط وزیر راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با حضور در مصلی تهران، چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک را افتتاح کرد.

افتتاح چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل لجستیک توسط وزیر راه و شهرسازی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز و با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک در هفته حمل و نقل آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به همت وزارت راه و شهرسازی، معاونت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه و فعالان بخش خصوصی این صنعت برگزار شده است.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها امسال در این نمایشگاه از موارد قابل ذکر است، همچنین افزایش ارتباط دولت و بخش خصوصی و تعاملات تجاری در هفته حمل و نقل از محورهای این نمایشگاه عنوان شده است.

به گفته، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی عدم تعامل مناسب بخش خصوصی و دولتی یکی از مشکلات بخش‌های مختلف است، دولت برای خود یکسری قوانین و مقررات دارد که ملزم به رعایت آنها است و بهره‌برداران حمل و نقلی باید از آنها تبعیت کنند.

به گفته شهرام آدم‌نژاد، برخی از شرکت‌های خصوصی این قوانین را دست و پاگیر می‌دانند در این راستا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک فرصتی مغتنم است تا شرکت‌های خصوصی و ارگان‌های دولتی بدون واسطه در فضای مناسب با حضور متخصصان و فعالان بخش حمل و نقل داخلی و خارجی با یکدیگر به گفت‌وگو و تعامل بپردازند.

به گفته آدم‌نژاد با توجه به وسعت دامنه تخصصی نمایشگاه حمل و نقل همه حوزه‌های حمل و نقلی اعم از جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی در همه سطوح مدیریتی اعم از سیاست‌گذاری،‌عملیاتی و اجرایی با حضور همه نهادهای دولتی، خصوصی، بین‌المللی، دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان  را شامل می‌شود و بدین ترتیب می‌تواند محل مناسب برای عقد و تسلیم تفاهم‌نامه‌ها، قراردادها، موافقت‌نامه‌ها و مقررات لازم در راستای افزایش بهره‌وری صنعت حمل و نقل باشیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول