اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بدهی 20 میلیاردی دستگاه‌های اجرایی استان به بازنشستگان

سرپرست سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی استان حدود 20 میلیاردتومان بدهی به کارمندان دولت در خصوص پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی دارند.

بدهی 20 میلیاردی دستگاه‌های اجرایی استان به بازنشستگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور ظهر امروز در جلسه بررسی، تبیین و تشریح آیین‌نامه اجرایی بودجه سال 1398 به‌منظور تسویه و تهاتر بدهی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی با بیان اینکه در سال‌جاری تاکنون نتوانسته‌ایم از ظرفیت اسناد خزانه برای تسویه بدهی دستگاه‌های اجرایی استفاده کنیم، گفت: در سال گذشته حدود 138 میلیارد تومان از بدهی دستگاه‌های دولتی از این طریق تسویه شد.

سرپرست سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری حدود 20 میلیاردتومان بدهی به کارمندان دولت در خصوص پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی دارند، افزود: بازنشستگانی که به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی بدهی دارند می‌توانند از طریق اسناد خزانه طلب خود را وصول و بدهی خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و راه و شهرسازی از دستگاه‌هایی هستند که بیش‌ترین بدهی را به اشخاص حقیقی و حقوقی دارند؛ اسناد خزانه یک ظرفیت بسیار خوب برای تهاتر بدهی است؛ زیرا با منابع دولتی محدود امکان پرداخت بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی وجود ندارد.

شهریارپور با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید بدهی‌های خود را تا پایان سال ۹۷ در سامانه سماد ثبت می‌کردند، خاطرنشان کرد: نگرانی‌های بسیاری بابت بدهی دستگاه‌های اجرایی وجود دارد؛ دستگاه‌ها باید میزان بدهی و دیون خود را برای ما ارسال کنند؛ بسیاری از دستگاه‌ها بدهی خود را اعلام نکرده‌اند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول