اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

میزبانی سینماهای خراسان شمالی از مسابقات کشتی

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از پخش زنده ششمین دوره مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان در ۶ سینمای خراسان شمالی خبر داد.

میزبانی سینماهای خراسان شمالی از مسابقات کشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی ابوالحسن حیدری اظهار کرد: رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در ۲ رشته کشتی آزاد و فرنگی در سالن وزرشی شهرستان بجنورد برگزار می‌شود که این رویداد مهم ورزشی به‌صورت زنده از سینماهای سراسر استان هم پخش خواهد شد.

وی افزود: این اقدام را در راستای دسترسی راحت‌تر همه هم استانی‌های عزیز در سینماها انجام می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند از این رویداد فرهنگی و ورزشی به شکل ویژه‌ای بهره‌برداری کنند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: رقابت‌های جام باشگاه‌های کشتی جهان از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در سینماهای استان  به‌صورت زنده پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این رویداد ورزشی به سینماهای استان مراجعه کنند.

وی، خاطرنشان کرد: سینماهای گلشن، عمیق، داریوش بجنورد، سینما نسیم اسفراین، سینما غدیر شیروان و سینما اندیشه مانه و سملقان میزبان ششمین دوره مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان می‌شوند.  

حیدری، همچنین از آماده‌سازی سالن‌های آمفی‌تئاتر دانشگاه بجنورد و دانشگاه علمی و کاربردی برای پخش زنده مسابقات کشتی خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول