اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل جلسه ویژه برای بررسی موضوع کیک‌های آلوده به قرص در زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به انصراف چهار کاندیدا از داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه ویژه برای بررسی موضوع کیک‌های آلوده به قرص در زنجان خبر داد.

تشکیل جلسه ویژه برای بررسی موضوع کیک‌های آلوده به قرص در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان اظهار کرد: مجموعه شورای اطلاع‌رسانی استان وظایف مختلفی به عهده دارد و وظیفه آن نشر عالمانه اطلاعات در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در این شورا بر اساس رخداد، موقعیت و فرصت‌ها، تصمیماتی گرفته می‌شود که باید توسط رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم برسد، اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد مبحث انتخابات است که در دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قانون فصل‌الخطاب در برگزاری انتخابات است، تصریح کرد: رویکرد کشور و به تبع آن استان زنجان برای انتخابات، برگزاری آن به صورت قانونی، آرام، بی‌طرفانه و با مشارکت حداکثری است.

مرادی با بیان اینکه امروز در هشت شهرستان و 10 بخشداری هیأت اجرایی تشکیل شده است، گفت: در زمان ثبت‌نام 231 نفر در زنجان ثبت‌نام کردند، که تاکنون چهار نفر از داوطلبان انصراف داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا فردا ساعت 12 ظهر بررسی صلاحیت‌ها انجام و به پایان خواهد رسید، تصریح کرد: هیأت نظارت نیز ۲۰ روز زمان برای بررسی صلاحیت‌ها و رسیدگی به اعتراض‌ها وقت داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در ادامه به بحث تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: در بحث تبلیغات انتخاباتی دستگاه یا شخصی حق استفاده از بودجه دولتی در بحث تبلیغات را ندارد.

وی همچنین در ارتباط با فعالیت برخی از داوطلبان در فضای مجازی نیز گفت: برخی از داوطلبان در فضای مجازی فعالیت انجام‌ داده‌اند که این موارد توسط مراجع ذی‌صلاح رسیدگی می‌شود و قطعا با متخلف برابر با قانون برخورد خواهد شد.

مرادی با اشاره به اینکه یکی از ارکان مهم انتخابات مشارکت است و باور ما این است که همه کارگزاران نظام به ویژه اصحاب رسانه باید از همه فرصت‌ها برای مشارکت حداکثری مردم استفاده کنند، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به وحدت، امید و آرامش و تقویت و انسجام نظام جمهوری اسلامی و کلیت ایران اسلامی اضافه خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در ارتباط با برخی نظرسنجی‌های فضای مجازی نیز گفت: این نظرسنجی‌ها علمی و حقوقی نبوده و از نظر ما رسمیت ندارد چه بسا که گاها موجب التهاب‌آفرینی نیز می‌شود.

وی همچنین در ارتباط با وضعیت اجتماعی و اقتصادی استان زنجان نیز گفت: استان زنجان جزو سه استان برتر در زمینه کم بودن آمار بیکاری است و خوشبختانه با تلاش صورت گرفته سال قبل هیچ واحد تولیدی تعطیل شده در استان نداشتیم.

مرادی همچنین به بحث پیدا شدن کیک‌های آلوده به قرص در یکی از مدارس استان اشاره کرد و گفت: پس از این موضع جلسه ویژه‌ای در استانداری زنجان برگزار شد و موضوع تحت بررسی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: شورای اطلاع‌رسانی استان متشکل از دستگاه‌های مختلف بوده و وظایف متعددی به عهده دارد.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول