اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۳۸ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی ارسال شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه ۳۸ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده است.

۳۸ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی‌منش ظهر امروز در بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج اظهار کرد: امسال 38 میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۷ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج یکی از مسوولیت‌های مهم پخش منطقه کردستان است، افزود: باتوجه به محدودیت‌های عرضه گاز طبیعی در فصول سرد سال تامین سوخت مایع نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان تامین کننده برق استان فوق‌العاده حائز اهمیت است.

وی در این بازدید که به همراه اعضای کمیته پ‍ژوهش منطقه انجام شد، ضمن اشاره به ذخیره‌سازی مطلوب نفتگاز در مخازن این نیروگاه از نزدیک بافرآیندهای تولید نیروگاه برق آشنا شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به محدودیت اعمال شده در تامین گاز طبیعی مورد نیاز نیروگاه در سال‌جاری به میزان مصرف و موجودی سوخت مایع نیروگاه اشاره کرد و اظهار داشت‌: باتوجه به روند افزایشی مصرف سوخت مایع نیروگاه تمام تلاش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تامین مطلوب و به موقع سوخت مورد نیاز نیروگاه سنندج است.

گیتی‌منش با اشاره به ارسال روزانه یک و نیم میلیون لیتر فرآورده نفتگاز به نیروگاه و تردد روزانه ۵۱ دستگاه نفتکش برای حمل این میزان فرآورده خواستار تخلیه به موقع نفتکش‌ها برای افزایش کارائی بخش حمل و نقل منطقه و انجام آزمایشات میدانی کیفیت سوخت از طریق اپراتورهای نیروگاه شد.

در پایان مدیران نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از همکاری و تعامل بسیار خوب و تامین به موقع سوخت موردنیاز نیروگاه، آمادگی خود را برای تخلیه به موقع و شبانه‌روزی نفتکش‌ها و تامین حداقل مسائل رفاهی برای رانندگان که در نوبت تخلیه هستند اعلام کرد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول