اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ورود مقام قضائی به مرگ چهار خانم در بیمارستان امام(ره) اهواز

رئیس بیمارستان امام(ره) اهواز گفت: پس از بارش بی‌سابقه باران در روز گذشته برق بیمارستان دچار نوسانات شدید شد که سبب شد چهار بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه داخلی فوت کنند.

ورود مقام قضائی به مرگ چهار خانم در بیمارستان امام(ره) اهواز

ساسان موگهی رئیس بیمارستان امام اهواز پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با تایید خبر فوت چهار خانم در این بیمارستان اظهار کرد: پس از بارش بی‌سابقه باران در روز گذشته برق بیمارستان دچار نوسانات شدید شد که سبب شد چهار بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه داخلی فوت  کنند.

وی با بیان اینکه اکنون به دنبال علت فوت این چهار بانو هستیم، افزود:  نمی‌توان به راحتی به مسئله‌ای که اتفاق افتاده پاسخ داد، ضمن اینکه در آی سی یو های دیگر بیمارستان از قبیل، آی سی یو جراحی، نوزادان، جراحی قلب و... تعداد زیادی بیمار بدحال بستری شده‌اند.

رئیس بیمارستان امام گفت: اینکه چه اتفاقی رخ داده که در سایر بخش‌ها مشکلی به وجود نیامده اما در این بخش منجر به فوت چهار بیمار شده است نیاز به کار کارشناسی دارد.

موگهی با بیان اینکه بیمارستان مجهز به برق اضطراری است، عنوان کرد: در بخش‌های ویژه بیمارستان نیز دستگاه پایدار کننده برق وجود دارد، همچنین در اتاق‌های جراحی سیستم «یو پی اس» کار گذاشته شده است که اگر دیزل ژنراتور وارد مدار نشود یو پی اس وارد مدار شود.

وی با بیان اینکه در این قضیه مقام قضائی نیز ورود کرده است، گفت: هیئت رئیسه دانشگاه نیز شب گذشته به منظور بررسی این اتفاق تشکیل جلسه داد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول