اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

دریافت قسط اول 300 میلیارد تومانی از محل مصوبه صندوق توسعه برای خط آهن چابهار تا چند روز آینده

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قسط اول مصوبه 300 میلیون یورویی مقام معظم رهبری که قرار است از محل صندوق توسعه ملی به خط آهن چابهار- زاهدان اختصاص یابد به مبلغ 300 میلیارد تومان تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

دریافت قسط اول 300 میلیارد تومانی از محل مصوبه صندوق توسعه برای خط آهن چابهار تا چند روز آینده

خیرالله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت دریافت مبلغی از مصوبه 300 میلیون یورویی مقام معظم رهبری در خط آهن چابهار- زاهدان که قرار است از محل صندوق توسعه اختصاص یابد، بیان کرد: رایزنی‌ها در این باره با بانک مرکزی انجام شده است و اولین قسط آن تا چند روز آینده به مبلغ 300 میلیارد تومان توسط بانک مرکزی به بانک عامل که بانک مسکن است پرداخت شود.

وی گفت:‌امیدواریم این رقم تا ده روز آینده اختصاص یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی  ادامه داد:‌از زمانی که رهبری مصوبه مذکور را صادر کردند تعداد تجهیزات در خط آهن چابهار- زاهدان از 500 دستگاه به 750 دستگاه افزایش یافت.

وی با اشاره به پیمانکاری قرارگاه خاتم در این پروژه گفت: برای رسیدن به زمان برنامه‌ریزی این پروژه باید 1500 دستگاه ماشین‌آلات در این پروژه داشته باشیم تا بتوان این خط را سال 1400 افتتاح کرد.

بنابر این گزارش پیش از این مقام معظم رهبری دستور دادند 300 میلون یورو از محل صندوق توسعه به خط آهن چابهار- زاهدان اختصاص یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول