اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«سرباز کوچک امام» و «زمان ایستاده بود» به ۵ زبان ترجمه می‌شوند

معاون پژوهشی موسسه پیام آزادگان از ترجمه کتاب‌های «سرباز کوچک امام» و «زمان ایستاده بود» به ۵ زبان زنده دنیا خبر داد.

«سرباز کوچک امام» و «زمان ایستاده بود» به ۵ زبان ترجمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، فرزانه قلعه‌قوند، معاون پژوهشی موسسه فرهنگی پیام آزادگان گفت: روند ترجمه ۲ عنوان از کتب این انتشارات آغاز شده و پیگیری‌ها برای ترجمه سایر کتب نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های «سرباز کوچک امام» و «زمان ایستاده بود» به عنوان اولین عناوین برای ترجمه انتخاب شده‌اند، افزود: این کتاب‌ها به زبان‌های عربی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، اردو و پشتو ترجمه خواهند شد.

قلعه‌قوند با بیان اینکه تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب سرباز کوچک امام نشان دهنده ویژگی‌های خاص این کتاب است، گفت: مهدی طحانیان آزاده‌ای است که همانندش در دفاع مقدس نداریم، زیرا اتفاقاتی که برای او افتاد برای کمتر کسی رخ داده‌ است. 

او گفت: طحانیان، نماینده نسل خود بود و بسیار بجاست که این گونه کتاب‌ها به دست مردم کشورهایی که فرهنگ نزدیکی به مردم ما دارند نیز برسد.

وی در مورد کتاب زمان ایستاده بود نیز اضافه کرد: این کتاب خاطرات ۶۰ آزاده دفاع مقدس است که به طور خاص خاطرات ایشان از نحوه اسارت توسط دشمن را روایت می‌کند.

معاون پژوهشی موسسه پیام آزادگان در پایان گفت: برای ترجمه کتاب‌های انتشارات به سایر زبان‌ها نیز برنامه داریم و این مورد در دست پیگیری و اقدام است.

یادآور می‌شود، کتاب سرباز کوچک امام با استقبال پرشور علاقه‌مندان مواجه شده و به ۱۰۰ هزار نسخه در چاپ‌های مکرر رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول