اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بارش‌ها در خراسان‌جنوبی ادامه‌دار است

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه مهمان استان خواهد بود.

بارش‌ها در خراسان‌جنوبی ادامه‌دار است

جواد نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به الگوی نقشه‌های هواشناسی طی امروز تا روز پنجشنبه، توده هوای ناپایدار سبب وزش تندباد، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد سبب بارش برف وتگرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی از امشب تا فردا در بخش‌هایی از مرکز و شمال استان نیز گسترش پیدا خواهد کرد، بیان داشت: فردا شدت بارش‌ها برای جنوب استان و نواحی شمالی استان (سرایان، حاجی‌آباد و قاین) پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی ادامه داد: برای جنوب استان از جمله شهرستان نهبندان، خوسف و سهل‌آباد رگبار، رعد و برق، وزش تندباد، بارش سنگین، رواناب، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نخعی از فعالیت این سامانه بارشی از صبح امروز در برخی نقاط استان از جمله عشق‌آباد در شهرستان طبس و همچنین نقاطی از نهبندان و نقاطی از شهرستان بیرجند خبر داد و مطرح کرد: در مناطق جنوبی استان به‌تدریج بارش‌ها شدید می‌شود.

وی از احتمال بارش برف و تشکیل مه در ارتفاعات خبر داد و با اشاره به روند دمای هوا، اعلام کرد:  دمای هوا طی امشب و فردا کاهش محسوس خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: طی 24 ساعت گذشته سربیشه با کمینه دمای دو درجه سلسیوس بالای صفر سردترین و دهسلم نهبندان با بیشینه دمای 22 درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند.

انتهای پیام/69039/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول