اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بمب‌افکن ارتش روسیه مجبور به فرود اضطراری شد

وزارت دفاع روسیه از فرود اضطراری یک فروند بمب‌افکن ارتش این کشور به دلیل بروز نقض فنی در یکی از موتورهای این هواپیما خبر داد.

بمب‌افکن ارتش روسیه مجبور به فرود اضطراری شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع روسیه روز سه‌شنبه از فرود اضطراری یک فروند بمب‌افکن «Tu-22M3» ارتش این کشور در منطقه «آستراخان» خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «آر.تی»، این بمب‌افکن در حال انجام پروازهای عادی روزانه خود بوده که یکی از موتورهای آن از کار می‌افتد و در نتیجه هواپیما مجبور به فرود اضطراری می‌شود.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه عنوان شده است که تیم پروازی «موفق شده هواپیما را از مناطق مسکونی دور کرده و روی خاک فرود بیاید.»

این نوع بمب‌افکن‌ها جزئی از ناوگان اتمی نیروی هوایی روسیه هستند، اما به گفته وزارت دفاع روسیه این بمب‌افکن هنگام این پرواز هیچ مهماتی به همراه نداشته است.

در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است.

این دومین حادثه هوایی برای این مدل بمب‌افکن در یک سال گذشته است. در حادثه نخست که دی ماه پارسال رخ داد، یک فروند بمب‌افکن به دلیل شرایط بد آب و هوایی مجبور به فرود اضطراری شد، اما این فرود موفق نبود و بر اثر آن دو خدمه هواپیما کشته و دو نفر دیگر هم به شدت زخمی شدند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول