اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

در برخورد با ارباب‌رجوع باید شخصیت و شأن افراد حفظ شود

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه رسالت این نهاد در خدمت‌رسانی به نیازمندان با رعایت منزلت انسانی مددجویان است، گفت: در برخورد با ارباب‌رجوع باید شخصیت و شأن افراد حفظ شود.

در برخورد با ارباب‌رجوع باید شخصیت و شأن افراد حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محسن علیزاده صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان با اشاره به رسالت این نهاد در خدمت‌رسانی به نیازمندان، بر رعایت و حفظ شأن و منزلت انسانی افراد تحت پوشش تأکید کرد.

وی بابیان اینکه در برخورد با مراجعه‌کنندگان باید حسن خلق را رعایت کنیم، گفت: در این زمینه باید تکریم ارباب‌رجوع صورت گیرد و باید مواظب باشیم که در برخوردها، حرمت شخصیت و شأن افراد حفظ شود و درصورتی‌که امکانات مادی ما اجازه رفع مشکلات مددجو را ندهد با رفتار خوب و منطقی کاری کنیم که کسی ناراضی از کمیته امداد بیرون نرود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد اظهار داشت: کسانی که در این نهاد خدمت می‌کنند به معنی واقعی کلمه امدادگر هستند و با جان‌ودل درراه خدمت به محرومین و نیازمندان تلاش می‌کنند که جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

وی در پایان با اشاره به اینکه یکی از منابع درآمدی کمیته امداد کمک‌های مردمی است، گفت: شهرستان اردکان هم در بخش زکات و هم در بخش صدقات ازنظر جلب مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیرین رتبه دوم را در استان یزد دارد که لازم است از حمایت و همکاری مردم و خیرین با این نهاد قدردانی شود.

گفتنی است که در ابتدای این نشست، گزارشی از عملکرد 8 ماهه سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان ارائه شد.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول