اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تهیه سند سازگاری با کم‌آبی سمنان در دستور کار است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان گفت: اقدامات لازم برای تهیه سند سازگاری با کم‌آبی این استان و تصویب آن در حال انجام است.

تهیه سند سازگاری با کم‌آبی سمنان در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج حیدریان صبح امروز در جلسه کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های مدیریت مصارف و منابع، هر استان باید منابع و مصارف خود را مشخص کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران، استان‌ها باید سند سازگاری با کم‌آبی را تهیه و تصویب کنند.

حیدریان ادامه داد: در ارتباط با برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان سمنان، بودجه‌ها و اعتبارات موردنیاز در صورت وجود از منابع استان و در غیر این صورت از منابع ملی تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه جلسه دیروز با معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، ظرف مدت یک هفته کلیه برنامه‌های مختص این مهم، طی برگزاری جلسات این مجموعه با دستگاه‌های اجرایی مرتبط احصا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در زمینه تهیه سند سازگاری با کم‌آبی این استان و تصویب آن در حال انجام است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول