اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

«ریل می» گوشی جدید و ارزان قیمت عرضه کرد

شرکت چینی «ریل می» از عرضه یک گوشی جدید و ارزان قیمت به نام ایکس 2 خبر داد که مجهز به تراشه هشت هسته‌ای و هشت نانومتری اسنپ دراگون 730 جی است.

«ریل می» گوشی جدید و ارزان قیمت عرضه کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، گوشی جدید ایکس 2 شرکت «ریل می» از پردازشگر 2.2 گیگاهرتزی برخوردار است.

موتور هوش مصنوعی نسل چهارم از دیگر امکانات این گوشی است. در این گوشی از پردازنده گرافیکی Adreno 618 استفاده شده است که عملکرد آن را به خصوص در زمان اجرای بازی‌های ویدئویی ارتقا می‌بخشد.

 

باتری 4000 میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع از جمله دیگر امکانات گوشی ایکس 2 محسوب می شود. این گوشی در سه مدل با 4 گیگابایت رم و 64گیگابایت حافظه داخلی، 6گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

قیمت این سه مدل گوشی به ترتیب 239، 267 و 281 دلار است. گوشی ایکس 2 در سه رنگ سبز، سفید و آبی در دسترس قرار می‌گیرد. عرضه گوشی‌های یادشده از 12 دسامبر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول