اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان منطقه ویژه اقتصادی می‌شود/ ظرفیت مجلس برای برون رفت از شرایط کنونی زیاد است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: زنجان به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد.

زنجان منطقه ویژه اقتصادی می‌شود/ ظرفیت مجلس برای برون رفت از شرایط کنونی زیاد است

علی وقف‌چی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل مجلس فعلی نگاه غیرکارشناسی به مسائل و ناکارآمدی مجلس در شرایط کنونی کشور است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه غیرکارشناسی و عدم مدیریت زمان در مجلس مشاهده می‌شود، بیان کرد: افرادی باید وارد مجلس شوند که نگاه اقتصادی به مسائل داشته باشند و این موضوع را در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از ملاک‌های انتخاب افراد برای حضور در مجلس مسؤولیت‌هایی بوده که بر عهده داشتند، عنوان کرد: یکی از معیارهای موفقیت افراد داشتن رزومه پر بار است در حالی که اثرگذاری افراد در جایگاه بسیار بیشتر اهمیت دارد.

وقفچی با بیان اینکه ظرفیت مجلس برای برون رفت از شرایط کنونی بسیار بیشتر از تصور ما است، گفت: همانطور که رهبری انقلاب فرمودند «مجلس در رأس امور است» یک واقعیت است که تنها از طریق استفاده از ظرفیت مجلس محقق می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جایگاه نماینده مردم در مجلس سعی شده در سطح ملی، استانی و حوزه انتخابیه اقدامات لازم را انجام داده و با نگاه اصلاحی در راستای منافع ملی اقدام شود، بیان کرد: در سطح ملی در زمینه تفکیک وزارت گردشگری‌، طرح بدهکاران بانکی، پیش‌بینی اعتبار برای کالاهای اساسی و توجه به تولید ملی را در دستور کار داشته‌ام.

وی با بیان اینکه در سطح استانی نیز توجه به مسائل عمومی و بهبود زیرساخت‌ها مورد تاکید بوده است، گفت: مطالبات و مسائل شخصی و خصوصی افراد نیز در حد توان پیگیری شده است.

وقفچی با اشاره به اینکه با وجدان تلاش خود را در سمت نمایندگی مردم در مجلس انجام داده‌ام، گفت: با شعار رای پاک و اعتماد مردم سعی در حفظ آرای آنها داشته و امید است با پاکدستی عملکرد بنده مورد قبول آنان باشد.

لزوم رعایت اخلاق در انتخابات

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام نامزدها با رعایت اخلاق در انتخابات شرکت داشته باشند، ادامه داد: اگر نقدی هم وجود دارد باید مستند و دقیق باشد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد هزینه‌های تبلیغاتی بیان کرد: اعتقاد دارم مردم باید هر جایی احساس کردند فردی از حقوق آنان دفاع می‌کند، خود ورود پیدا کرده و اقدام کنند.

وقفچی در پاسخ به سؤالی در مورد مهم‌ترین چالش در استان زنجان گفت: نه در استان زنجان که در کلان کشوری برنامه منسجم و مدون وجود ندارد.

وقفچی با اشاره به اینکه هر کسی سعی دارد مسیر خود را طی کند که یک آفت است، افزود: نظم دادن به برنامه‌ها بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: زنجان به عنوان منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول