اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع بخاری در روستاهایی که مجهز به گاز شدند

رئیس کمیته امداد کیاسر گفت: ۵۰۰ دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان تحت حمایت در ۲۳ روستا که لوله‌کشی گاز صورت گرفته توزیع شد.

توزیع بخاری در روستاهایی که مجهز به گاز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت کمیته امداد مازندران، خشایارآروند رئیس کمیته امداد کیاسر اظهار کرد: در مجموع برای تهیه این بخاری‌ها از محل منابع کمیته امداد و مشارکت خیران و دهیاری‌ها تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: با توجه به شناسایی تعدادی از خانواده‌های فاقد یخچال در آبان ماه گذشته ۳۰ دستگاه یخچال نیز به مددجویان نیازمند منطقه اهدا شد.

رئیس کمیته امداد کیاسر تصریح کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون به ۷۶۵ مددجو در بخش‌های عمرانی، درمانی، اشتغال، فرهنگی، اکرام ایتام و غیره خدمات ارائه شده است.

وی بیان کرد: در بخش عمرانی ۹۷ واحد مسکن مددجویی در این منطقه طی هشت ماهه امسال تعمیر، تکمیل و بازسازی شد.

رئیس کمیته امداد کیاسر با بیان اینکه به ۲۶۴ مددجو خدمات درمانی ارائه شد، گفت: مددجویان در بخش‌های هزینه بستری بیمارستان، آزمایشگاه و پاراکلینیکی، دارو از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی به اجرای ۳۶ فرصت شغلی برای مددجویان این منطقه اشاره کرد و افزود: برای ایجاد این طرح‌ها یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد کیاسر با اشاره به اعزام ۸۴ مددجو به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات گفت: برگزاری این اردوها  با هدف آشنایی با سبک زندگی اهل بیت(ع)، روحیه نشاط معنوی، گسترش تعمیق مهارت‌های فردی و اجتماعی و ... انجام می‌شود.

وی به ارائه آموزش خانواده به ۳۳۵ مددجو اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری  این دوره‌های آموزشی  تحکیم بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی است که افراد بهره‌مند شده از این آموزش‌ها دانش آموزان، سالمندان، مستعدان، اشتغال، همسران جوان و افراد بازمانده از تحصیل و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده‌اند.

رئیس کمیته امداد کیاسر گفت: به ۱۲۲ دانش آموز و ۱۹ دانشجوی تحت حمایت در این منطقه کمک‌هزینه تحصیلی، لوازم‌التحریر و خدمات مشاوره ارائه شد.

 آروند خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۹۷۰ نفر در منطقه کیاسر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول