اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قیمت میوه در اصفهان از سایرکلانشهرها ارزان‌تر است+جدول قیمت‌ها

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار اصفهان گفت: سعی داریم قیمت میوه در کلان‌شهر اصفهان نسبت به سایر کلان‌شهرها پایین‌تر باشد، شهروندان می‌توانند این موضوع را از سایت اتحادیه میوه و تره‌بار کشوری بررسی کنند.

قیمت میوه در اصفهان از سایرکلانشهرها ارزان‌تر است+جدول قیمت‌ها

ناصر اطرج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص وضعیت بازار شب یلدا اظهار داشت: تمهیدات لازم اندیشیده شده تا از همه نوع میوه به میزان فراوان در سطح شهر موجود باشد و شهروندان نگران کمبودی در بازار نباشند.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار اصفهان افزود: میوه‌ها با کیفیت‌های مختلف برای اقشار مردم در قیمت‌های متفاوت عرضه خواهد شد؛ گران بودن میوه به دلیل گرانی در بازار است که هزینه تأمین میوه و رساندن آن به دست مشتری را بالا برده است.

وی تأکید کرد: سعی داریم قیمت میوه در کلان‌شهر اصفهان نسبت به سایر کلان‌شهرها پایین‌تر باشد، شهروندان می‌توانند این موضوع را از سایت اتحادیه میوه و تره‌بار کشوری بررسی کنند.

اطرج در خصوص عرضه مستقیم فروشگاه‌های کوثر و قیمت آن‌ها در مقایسه با میدان میوه گفت: میوه تأمین شده فروشگاه‌های کوثر که تحت نظر شهرداری فعالیت دارند از میدان میوه و تره‌بار اصفهان تأمین می‌شود و امکان ندارد نرخ آن‌ها پایین‌تر از میدان باشد، اما سودان‌ها از مغازه‌های سطح شهر پایین‌تر است.

 

به گزارش فارس، خانواده‌های ایرانی طبق سنتی دیرینه آخرین شب پاییز را که بلندترین شب سال نیز هست را مغتنم شمرده و دور هم جمع می‌شوند، انار و هنداونه از جمله میوه‌هایی هستند که در کنار اجیل، پذیرایی شب یلدا را کامل می‌کنند.

انتهای پیام/63064/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول