اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رایزنی ستاد کل برای تخصیص بودجه مناسب مهارت‌آموزی سربازان

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل از رایزنی‌های ستاد کل در خصوص اختصاص بودجه مناسب در سال 99 در بحث مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان خبر داد.

رایزنی ستاد کل برای تخصیص بودجه مناسب مهارت‌آموزی سربازان

سردار موسی کمالی مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین رایزنی‌ها در مورد بودجه مهارت‌آموزی و توانمندسازی کارکنان وظیفه اظهار داشت: قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل برای اینکه در بودجه سال 99 اعتبارات مناسبی برای مهارت‌آموزی سربازان پیش‌بینی شود جلساتی را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته است.

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل تصریح کرد: در این راستا فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی و هیأت همراه در روز چهارشنبه با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار داشته و در خصوص برنامه‌های این قرارگاه و نیازها و اعتبارات توضیحات لازم ارائه شد. 

وی گفت: در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی بر ضرورت و اهمیت تخصیص بودجه در این خصوص تأکید و اعلام کردند که طبق قانون 60 تا 90 درصد حداقل حقوق کارگران باید به کارکنان وظیفه اختصاص یابد که متأسفانه این مسأله در بودجه دیده نشده و هزینه سفر، خوراک و پوشاک سربازان بر عهده خودشان است. 

سردار کمالی اظهار امیدواری کرد که با رایزنی‌های انجام شده در بودجه سال 99 اعتبارات مناسبی برای کارکنان وظیفه در بحث مهارت‌آموزی و توانمندسازی اختصاص یابد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول