اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تیم 90 تمامی معادلات فوتبالی را به هم زد/مسوولان به فکر فوتبال ارومیه باشند

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه گفت: تیم 90 تمامی معادلات فوتبال ایران را به هم زد چون سه تیمی که همراه 90 در صدرجدول قرار دارند، از لحاظ قدمت، بازیکنان، اعتبار، مربی و زیرساخت اصلا قابل مقایسه با 90 نبوده و وضعیت بسیار مطلوب تری دارند.

تیم 90 تمامی معادلات فوتبالی را به هم زد/مسوولان به فکر فوتبال ارومیه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازی دیروز با فجرسپاسی شیراز و علل باخت و از دست دادن قهرمانی نیم‌فصل اظهار کرد: دلیل اصلی باخت این تیم، معوقه بودن این بازی بود و متاسفانه تیم 90 ارومیه تعطیلات یک هفته‌ای را از دست داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازی دیروز حساس‌ترین بازی نیم‌فصل بود تصریح کرد: مسوولان شهری و استانی باید حساسیت بازی را متوجه بوده و به تیم روحیه می‌دادند اما متاسفانه مسوولان مربوطه حساسیت موضوع را درک نکرده بودند در حالی که مردم و 8 هزار نفر تماشاگر عاشق فوتبال که حساسیت بازی را درک کرده بودند در ورزشگاه تختی و بر روی سکوهای بتنی حاضر شده و به تشویق تیم پرداختند.

مسوولان لیگ برتری شدن را سهل و آسان می‌دانند

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه تاکید کرد: متاسفانه مسوولان شهری و استانی انتظار از لیگ برتری شدن تیم 90 ارومیه را بسیار سهل و آسان می‌دانند و به غیر از استاندار آذربایجان‌غربی نیز، هیچ مسوولی هیچ حمایتی از تیم نکرده است.

وی افزود: اگر مسوولان ورزشی از تیم 90 ارومیه انتظار صعود به لیگ برتر را داشته باشند باید از آن حمایت کنند و در کنارشان باشند چون نیم‌فصل دوم لیگ دشوارتر و سخت‌تر از نیم‌فصل اول است.

مسوولان به بازیکنان دلگرمی ندادند

بهاری بیان کرد: متاسفانه با وجود بازی خوبی که بازیکنان تیم در بازی دیروز انجام دادند، اما حتی یک مسوول به بازیکنان خسته نباشید نگفته و در بازی حضور نداشتند و همین بی‌توجهی و دلگرمی ندادن به بازیکنان پیش از بازی، یکی از عوامل باخت تیم بود.

وی اظهار کرد: همچنین متاسفانه با وجود اینکه در ماه‌های گذشته مسوولان شهری و استانی بر سر تمرینات تیم حاضر شده و قول‌هایی دادند، اما هیچ کدام از قول‌هایشان عملیاتی نشده و تاکنون تنها 500 میلیون تومان به تیم کمک شده است.

عملکرد و رشد بیش از 100 درصدی تیم 90

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه عملکرد تیم 90 ارومیه نسبت به فصل گذشته رشد بیش از 100 درصدی داشته است تصریح کرد: در پایان فصل گذشته، تیم 90 با 31 امتیاز بازی‌های خود را تمام کرد در حالی که تنها در نیم‌فصل اول، تیم صاحب 32 امتیاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه امتیاز قیمتی تیم 90 هم اکنون پنج میلیارد تومان است و اگر به لیگ برتر صعود کند امتیازش 50 میلیاردی می‌شود افزود: متاسفانه مسوولان حتی دو میلیاد تومان به تیم کمک نمی‌کنند که سرپا بایستد، تیمی که تمامی معادلات فوتبال ایران را به هم زد چون سه تیمی که همراه 90 در صدرجدول قرار دارند، از لحاظ قدمت، بازیکنان، اعتبار، مربی و زیرساخت اصلا قابل مقایسه با 90 نبوده و وضعیت بسیار مطلوبی دارند.

مسوولان در حق تیم 90 اجحاف می‌کنند

بهاری گفت: این در حالی است که تیم 90 ارومیه عمر دو ساله داشته اما به خوبی در مقابل رقیبان خود عرض اندام می‌کند اما متاسفانه مسوولان وظیفه حمایتی از این تیم را دریغ کرده و نسبت به این تیم اجحاف می‌کنند.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی مسوولان دلیل حمایت نکردن از تیم 90 را خصوصی بودن این باشگاه عنوان می‌کنند اظهار کرد: این در حالی است که اصل 144 قانون اساسی به حمایت از بخش خصوصی اشاره کرده در حالی که چون، برخی به دنبال نابودی تیم هستند، برخی بهانه‌ها را مطرح می‌کنند.

تمامی بازی‌های نیم‌فصل دوم حکم فینال را دارند

مدیرعامل باشگاه 90 ارومیه با اشاره به دلایل دو باخت اخیر تیم در سه بازی گذشته افزود: متاسفانه تیم تمرکز لازم را نداشته و مورد حمایت واقع نشدند در حالی که نباید در نیم فصل دوم نیز به این گونه پیش برود چون هر بازی حکم فینال را داشته و بازی‌های حساسی هستند.

وی با انتقاد از بتنی بودن صندلی‌های ورزشگاه تختی بیان کرد: ورزشگاه‌های هیچ جای کشور بتنی نبوده و حتی تیم‌های دسته سوم باشگاه‌های کشور نیز دارای ورزشگاه‌هایی هستند که صندلی در آنها نصب شده است.

بهاری از پخش مستقیم بازی‌های تیم 90 از شبکه استانی تا پایان فصل خبر داد و اظهار کرد: از این پس بازی‌های تیم از شبکه استانی صدا و سیمای مرکزی آذربایجان‌غربی پخش شده و برای هر بازی 6 میلیون حق پخش دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول