اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری «مهرواره شب ایرانی» در کانون پرورش فکری زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برگزاری «مهرواره شب ایرانی» در کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد.

برگزاری «مهرواره شب ایرانی» در کانون پرورش فکری زنجان

علیرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه شب آئینی یلدا، طولانی‌ترین شب سال ویژه برنامه این روز در کانون‌های پرورش فکری زنجان برگزار خواهد شد.
وی گفت: این ویژه برنامه در 17 مرکز ثابت و 13 کتابخانه سیار کانون در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در این ویژه برنامه‌ها که با هدف معرفی بخشی از آداب و رسوم ایرانیان در طولانی‌ترین شب سال (یلدا) برگزار می‌شود، دانش‌آموزان همه مدارس در برنامه‌ها حضور یافته و برنامه‌های مناسبتی شب یلدا از جمله نمایش با محوریت یلدا، حافظ خوانی‌ و قصه‌گویی اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: شاهنامه‌خوانی، اجرای موسیقی زنده، معرفی کودکان و نوجوانان موفق و برگزاری مسابقات حضوری و اهدای جوایز خواهند بود.

نوری ادامه داد: دانه دانه کردن انار محبت در کنار کرسی به یاد ماندنی، از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول