اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

حوزه علمیه خواهران در آستارا راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به احداث حوزه علمیه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بین آموزش‌وپرورش و حوزه علمیه، مجوز راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران تا قبل از عید 99 اخذ می‌شود.

حوزه علمیه خواهران در آستارا راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حسن رستم‌زاد امروز در جریان دیدار با جمعی از دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس این شهرستان در محل فرمانداری اظهار کرد: در صورت هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی تحولات بزرگی در آینده ایران اسلامی رخ خواهد خورد. 

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه تلاش و خودباوری، تربیت و کسب علم از مهم‌ترین مواردی هستند که دانش آموزان در مدارس باید به آن توجه داشته باشند، گفت: قسمتی از اداره امور جامعه با دستان شما دانش‌آموزان تحقق می‌یابد، به‌همین‌دلیل برای آینده خود باید از همین امروز برنامه‌ریزی کنید. 

وی تشکل‌های مردم‌نهاد به‌ویژه اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی را منشأ خیروبرکت دانست و افزود: انجمن‌های اسلامی به‌شرط معنای کلمه هم باید انجمن باشند و هم اسلامی و همین اسلامی بودن اتحادیه انجمن‌های اسلامی باعث شده یک تشکل حدود 40 سال دوام بیاورد. 

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته بین آموزش‌وپرورش و حوزه علمیه، مجوز راه‌اندازی حوزه علمیه خواهران تا قبل از عید 99 اخذ می‌شود، گفت: به همین منظور یکی از مدارس از سوی آموزش‌وپرورش شناسایی و به حوزه علمیه معرفی‌شده است. 

ایجاد بازارچه عرضه دست‌سازه‌های دانش‌آموزی در آستارا 
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا نیز در جریان دیدار جمعی از دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی این شهرستان با فرماندار اظهار کرد: هنر شما دانش آموزان این است که در شرایط سخت هنرنمایی کرده و دبیران خود را در ارتباط با مسائل تربیتی و آموزشی مدارس به چالش بکشانید. 

سید سجاد موسوی خواستار ایجاد بازارچه برای عرضه دست‌سازه‌های دانش‌آموزی شد و گفت: انتظار ما از فرمانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی این است که در طول ایام‌الله دهه فجر یکی از خیابان‌های اصلی شهر در یک روز خاص به محل عرضه و فروش دست‌سازه‌های دانش‌آموزی تبدیل شود. 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا ضمن تأکید بر فعال شدن مسائل علمی، آموزشی و فرهنگی در سطح مدارس تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته دانش‌آموزان برتر، بااستعداد، مطالبه‌گر و مقام‌آور شناسایی و در محل اداره مورد تشویق قرار می‌گیرند. 

به گزارش فارس، سیستم گرمایشی مدارس، نبود حوزه علمیه خواهران، کمبود تجهیزات ورزشی در سطح مدارس و جداسازی مکان پیاده‌روی آقایان و بانوان از یکدیگر ازجمله مطالبات دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در جریان دیدار با فرماندار شهرستان آستارا بود. 

انتهای پیام /84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول