اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سند ۲۰۳۰ برخلاف سند تحول بنیادین و مخالف ارزش‌های اسلامی است

امام جمعه سلطانیه با اشاره اینکه معیار در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین است نه سند ۲۰۳۰، گفت: سند ۲۰۳۰ برخلاف سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت و مخالف ارزش‌های اسلامی است.

سند ۲۰۳۰ برخلاف سند تحول بنیادین  و مخالف ارزش‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام عمران سید حسینی‌نسب پنج‌شنبه شب در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با اشاره به اهمیت و جایگاه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به تبیین برخی محورهای آن پرداخت و اظهار کرد: سند تحول آموزش و پرورش نقشه راه نظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه سند تحول بر اساس آموزه‌های قرآن و سیره ائمه معصومین(ع) و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تهیه شده است، افزود: تربیت انسانی موحد، مؤمن، معتقد، ولایت مدار، تلاشگر، خودباور و آماده ورود به زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی از اهداف این سند است.

امام جمعه سلطانیه افزود: در سند تحول، تعلیم و تربیت همه مسائل اعم از اعتقادی، اخلاقی، اقتصادی، هنری و اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه در برخی موارد دانش‌آموزان بعد از اتمام تحصیلات مهارت‌های لازم را ندارند و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری مهارت‌آموزی است، تصریح کرد: بر اساس سند تحول، دانش‌آموزان باید یک مهارت مفید برای تامین زندگی حلال خود یاد بگیرند تا در صورت جدایی از نظام تعلیم و تربیت توانایی تامین زندگی خود و اداره خانواده را داشته باشند.

امام جمعه سلطانیه با اشاره اینکه معیار در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت سند تحول بنیادین است، نه سند ۲۰۳۰ خاطر نشان کرد: سند ۲۰۳۰ برخلاف سند تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت و مخالف ارزش‌های اسلامی است.

وی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت بر اساس چشم انداز، ۱۴۰۴ مبتنی بر معیارهای اسلامی و برخوردار از توانمندی‌های تربیتی در سطح منطقه الهام بخش و الگو خواهد بود.

انتهای پیام/73002/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول