اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

حجم پرونده ها در دادگستری میناب دلم را بدرد آورد/ بسیاری از موقوفات در چیره افراد خاص است

امام جمعه میناب گفت: در بازدیدی که از دادگستری و دادسرای شهرستان داشتیم، حجم پرونده ها دلم را بدرد آورد.

حجم پرونده ها در دادگستری میناب دلم را بدرد آورد/ بسیاری از موقوفات در چیره افراد خاص است

به گزارش خبرنگار فارس از میناب، حجت الاسلام علیرضا صفایی حائری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میناب اظهار داشت: این بی انصافی است که برخی خودروها در شرق هرمزگان عنوان دوگانه سوز را یدک می‌کشند.

وی ادامه داد: وقتی این خودروها از CNG بی بهره‌اند، در این خصوص با فرماندار صحبت هایی کرده ام و ایشان نیز پیگیری هایی انجام داده و منتظر اقدام وزارت نفت هستند.

خطیب جمعه میناب افزود: طبق آمار و ارقامی که اداره اوقاف دارد بسیاری از موقوفات در سلطه افراد است که همچنان بر روی آن املاک چیره هستند.

حجت الاسلام صفایی حائری تصریح کرد: آنان از دادن حق موقوفات طفره می‌روند، ما کاری به مسائل حقوقی آنان نداریم اما بایستی عرض کنم این افراد رضایت متولیان وقف که اداره اوقاف می‌باشد را کسب کند.

وی عنوان داشت: در بازدیدی که از دادگستری و دادسرای شهرستان داشتیم، حجم پرونده‌ها دلم را بدرد آورد، اگر ما مومن هستیم این آمار از بزه و طلاق برازنده و در شان ما نیست.

 امام جمعه میناب گفت: میناب زمانی گلستان بود که با خشکسالی‌ها ویران شد اما با کوشش کشاورزان دوباره آباد و گلستان خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول