اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

متهم کردن یکدیگر در حادثه معدن آلبلاغ دردی را دوا نمی‌کند

امام‌جمعه اسفراین گفت: در حادثه رخ‌داده در معدن آلبلاغ اسفراین متهم کردن همدیگر دردی را دوا نمی‌کند باید مسئولین به دنبال راه قانونی برای برداشت از این معدن توسط جوانان این شهرستان باشند.

متهم کردن یکدیگر در حادثه معدن آلبلاغ دردی را دوا نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته  که با حضور نمازگزاران در محل مصلای نماز جمعه مسجد اعظم امام خمینی رحمةالله برگزار شد با اشاره به سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: بلاشک تمام انبیا الهی برای هدایت بشر به چه راهی آمدند و این‌که جهان مسیحیت به دنبال چرائی دنیا به هر قیمتی هستند این خلاف منویات آئین عیسوی است که باید پاسخگو باشند.

وی  ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان  معدن آلبلاغ گفت: البته این تسلیت به معنای تأیید برداشت غیرقانونی از منابع معدن نیست ولی باید قبول کنیم که برای مردم اسفراین گنجی پیداشده که در شرایط  سخت معیشتی وسوسه‌انگیز خواسته اولیه مردم منطقه برداشت قانونی است اما وقتی‌که می‌بینند  سیگنالی غیر از بگیر و به بند مشاهده نمی‌شود و از طرفی همه‌چیز به نفع سودجویان و گردن‌کلفت‌ها می‌شود طبیعی است دست  به اقدامی می‌زنند که حاصلش تلفات انسانی است.

امام‌جمعه اسفراین افزود: در این حادثه‌ها در معدن آلبلاغ متهم کردن همدیگر دردی را دوا نمی‌کند چراکه آلبلاغ یک منطقه وسیع است که با یک گردان هم نمی‌شود حفاظت کرد باید نماینده شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی فی‌الفور به دنبال برداشت قانونی ولو سنتی به‌وسیله جوان‌های بیکار منطقه باشند  و همین جوانان خودشان از منطقه حفاظت کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان با اشاره به استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا گفت:  عبرت تصویب استیضاح ترامپ  منشأ  درسی برای مجلسیان ما باشد که صد خیانت را به یک چشم‌غره جواب نمی‌دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین ضمن تشکر از زحمات اعضای هیات اجرایی شهرستان در خصوص  بررسی صلاحیت داوطلبین نمایندگان مجلس گفت: هیئت اجرایی  تمامی افراد را تأیید صلاحیت کرده و توپ را در زمین هیئت نظارت انداخته تا احراز صلاحیت کنند اما سؤال مردم از هیئت اجرایی این است که آیا همه این ۲۶ نفر که برای جایگاه رفیع مجلس تأیید صلاحیت نموده‌اید آیا حاضر هستید بعضی از آن‌ها را بخشدار یا مسئول یک اداره بگذارید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول