اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استعفای رئیس‌جمهور مطالبه امت حزب‌الله نیست

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه استعفای رئیس‌جمهور مطالبه امت حزب‌الله نیست، گفت: این مطالبه ورشکستگان سیاسی است که برای انتخابات دستشان خالی است و در پی تطهیر خودشان هستند.

استعفای رئیس‌جمهور مطالبه امت حزب‌الله نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار  به آغاز روند اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: همه تلاش دشمن مخصوصا این جنگ ترکیبی که در این چند سال اخیر راه انداخته این است که افکار عمومی مردم ایران را در مقابل نظام اسلامی قرار دهد. 

امام جمعه قیدار یکی از نقشه‌های شوم و شیطانی دشمن را همین آشوب‌های اخیر دانست و افزود: دشمن قصد داشت، اغتشاشات را به انتخابات بکشاند تا انتخابات را از آن موعد قطعی که دوم اسفند ماه است به تاخیر بیاندازد، که الحمدلله با هوشمندی مقام معظم رهبری  و امت، دشمن در این هدف با شکست مواجه شد.

وی هدف بعدی دشمن را کاهش مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه عنوان کرد و گفت: در این مرحله هم لازم است که مردم و مسؤولین به توطئه‌های رنگارنگ استکبار و پیاده نظام داخلی آنها توجه جدی داشته باشند.

موسوی قیدار تاکید کرد: این که مردم به دو نهاد اجرایی و نظارتی اعتماد کردند و این مسؤولیت بسیار مهم را به آنها واگذار کردند، امانتی است که اگر خدای نکرده  در آن تساهل و تسامح و کوتاهی کنند از مصادیق بارز خیانت در امانت خواهد بود.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه همه می‌دانند ثبت‌نام‌ برخی از داوطلبان معلوم‌الحال، به قصد تشدید فشار بر شورای نگهبان است، افزود: هیأت‌های اجرایی اکثراً به بررسی‌های حداقلی بسنده کرده و بار اصلی احراز صلاحیت را بر عهده هیأت‌های نظارت گذاشتند هیأت‌های نظارت استانی و مرکزی و شورای نگهبان در این مقطع حساس، وظیفه بزرگی برعهده دارند و تحت هر گونه فشار دست از وظیفه قانونی خود بر نمی‌دارد و با صداقت و صلابت انقلابی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی بی‌دولت‌سازی کشورهای حامی مقاومت را توطئه استکبار برای تضعیف این جبهه اعلام کرد و افزود: این توطئه در حال اجراست چنانکه در کشور عراق بقایای حزب بعث و عناصر تکفیری، طبق نقشه آمریکا و عربستان و امارات، خواستار استعفای رئیس دولت عادل عبدالمهدی شدند و باعث فرو رفتن کشور در بی‌ثباتی و ناامنی شدند و ائتلاف غربگرایان در لبنان، هماهنگ با خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان، از سعد حریری رئیس دولت خواستند استعفا دهد و رسانه‌های معاند مقاومت هم در آتش اعتراض دمیدند.

موسوی تاکید کرد: با توجه به شرایط پیش آمده به نظر می‌رسد که «پروژه بی‌دولت کردن» برخی کشورهای منطقه به ایران رسیده و آمریکا و کشورهای عربی در همکاری مشترک با برخی غربزدگان داخلی به‌دنبال اجرای این پروژه هستند.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه استعفای رئیس‌جمهور مطالبه امت حزب‌الله نیست، ادامه داد: این مطالبه ورشکستگان سیاسی است که برای انتخابات دستشان خالی است و در پی تطهیر خودشان هستند.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول