اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

سهمیه فعلی بنزین قایق‌های صیادی کنگان جوابگوی سه روز نیازشان است

امام جمعه کنگان گفت: سهمیه فعلی بنزین قایق‌های صیادی کنگان جوابگوی سه روز نیازشان است.

سهمیه فعلی بنزین  قایق‌های صیادی کنگان جوابگوی سه روز نیازشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه شهر کنگان به موضوع سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اشاره و با تاکید بر آن اظهار داشت: سهمیه فعلی جوابگوی سه روز نیاز قایق‌های صیادی کنگان است.

امام جمعه کنگان افزود: مقامات مسؤول با تجدید نظر در خصوص سهمیه قایق‌ها با قاعده عدل و انصاف زمینه کاهش به این قشر زحمتکش را فراهم تا صیادان نیز بتوانند ماهی را با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهند.

خطیب جمعه کنگان به مطالبه تعدادی از جوانان در خصوص پیست موتور سواری در کنگان اشاره و گفت: سال گذشته برخی مسئولان وعده دادند که این مهم اتفاق بیفتد که متاسفانه تا کنون عملی نشده و این خلف وعده‌ها پذیرفتنی نیست که امیدوارم مسؤولان با رعایت جمیع جهات و مسائل ایمنی جوانان را در این زمینه دریابند.

محمودی به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور اشاره و خاطرنشان ساخت: در شرایط دشوار اقتصادی دستگیری و رسیدگی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر وظیفه‌ای همگانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه و توطئه مشترک برای تضعیف جبهه مقاومت مبنی بر بی دولت سازی در کشورهایی مانند لبنان، عراق و ایران اشاره کرد و با تبیین تدبیر رهبری فرزانه انقلاب در این زمینه و جلوگیری از توطئه بی دولت سازی در ایران عنوان کرد: کناره گیری دولت درمان دردها نیست، دولت باید بماند با قوت به مردم خدمت کند و کاستی‌های گذشته را جبران کند.

امام جمعه کنگان به موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بررسی صلاحیت‌ها در هیاتهای اجرایی و در ادامه بررسی صلاحیت‌ها و بررسی شکایات در هیاتهای نظارت استانی اشاره و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات راهبرد نظام برای مقابله با فشار حداکثری دشمن در عرصه‌های مختلف است.

محمودی افزود: دشمن تلاش می‌کند با تحریم‌های ظالمانه، ایجاد آشوب و اغتشاش، راه اندازی کمپین تحریم انتخابات و تشدید فشار به شورای نگهبان برای کوتاه آمدن در نظارت استصوابی زمینه کاهش مشارکت مردمی را فراهم کند که به فضل الهی ناکام خواهد شد.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات را حق الناس دانست و بیان کرد: حق الناس فقط مربوط به شمارش آرا و یا رد نکردن صلاحیت افراد نیست بلکه اگر فرد غیرصالحی غفلت شود و تأیید گردد باز به نوعی حق مردم ضایع شده است.

امام جمعه کنگان در پایان خاطرنشان کرد: مردم مراقب باشند به کسانی که مرز خود را با فتنه و فتنه گر جدا نکرده‌اند رأی ندهند بلکه به افرادی متعهد، متخصص، انقلابی و مردمی و رنج کشیده رأی بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول